Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predmat
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 04-10 21:21
Ik zoek een?
Smart lichtschakelaar.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
lichten te kunnen besturen met Alexa

Wat heb je zelf al gevonden?
Veel smart switchen al maar geen enkele op laagspanning, aangezien hier mijn huidige bekabeling allemaal gebeurd is op SVV draad en ik de switchen die ik bekeken heb allemaal een in/output power hebben van min. 100V kom ik niet ver hiermee, of zie ik het verkeerd?.

nonkel Ali of eender welke site is goed voor mij zolang ik maar werkende switchen kan bemachtigen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:02

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wellicht begrijp ik je vraag niet, maar diverse kleine switches zoals van Netgear, TP Linkg e.d. werken gewoon op 12v laagspanning die via een 220v adapter wordt geleverd. En anders zijn er nog altijd switches die hun spanning via PoE krijgen, bijv Netgear GS105PE.

[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 22-12-2019 10:38 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSheep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 09:59
Denk dat op het niet snapt en denkt dat een ethernet switch, 230v netspanning kan schakelen. Of dit is een troll bericht, of op is werkelijk stupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 09:51

tozzke

aka tozzert

Ik denk dat @Microkid en @FireSheep het niet snappen en dat @predmat een domotica oplossing zoekt gevoed door zwakstroom/SELV ;)

Of we hebben het allemaal mis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predmat
Ja een beetje lompe post van mij...
Ik bedoelde lichtschakelaars als "switch" voor inderdaad een domotica oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predmat
FireSheep schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:45:
Denk dat op het niet snapt en denkt dat een ethernet switch, 230v netspanning kan schakelen. Of dit is een troll bericht, of op is werkelijk stupied
Niet nodig om met scheldwoorden te gooien hoor...Mijn bericht was inderdaad fout maar 1 regel later stond er duidelijk dat het de bedoeling is om lichten ermee te schakelen... Nuja ik heb het oorspronkelijk bericht aangepast en zoek gewoon mensen die hiermee ervaring hebben...
Pagina: 1