Vraag

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Topicstarter
Hey allemaal

Mijn zus heeft rond black friday een Nokia 2.2 (Android 9/16GB) gekocht, nu geeft deze al pop-ups dat haar opslag bijna vol is.

Haar systeembestanden zijn 10GB groot, terwijl mijn Nokia 3.0(Android 9/16GB) 4.7GB aangeeft, enige verschil is dat ik een SD kaart heb, maar daar komen geen systeembestanden op volgens mij?

https://imgur.com/a/9Rzk3wU

Wat is de normale omvang van android 9?

Iemand een idee waarom de systeembestanden zo groot zijn bij haar?

Dank bij voorbaat!

[ Voor 4% gewijzigd door Fantasma op 22-12-2019 08:05 ]

Alle reacties

• analogworm
  • Laatst online: 13:06
Mijn Nokia 6.1 geeft voor system files 15GB aan. Mijn nichtje had ook even de 2.2 snel ingeruild voor de 2.3 met 32GB want 16GB is wel echt weinig. En een SD kaartje er bij kan wel, maar apps e.d. krijg ik niet zo ver dat ze op het sd kaartje komen.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik weet niet de reden waarom jouw zusje die telefoon gekocht heeft, maar ik zou de telefoon snel omruilen (als dat nog kan) voor eentje met meer opslag. 't beantwoordt de vraag niet, maar persoonlijk zou 't voor mij een dealbreaker zijn als ik bij aanschaf al te weinig opslag heb. Je kunt dan wel allemaal tweaks doen, maar je zal steeds meer verbruiken door updates, waardoor je bezig blijft. Koop desnoods een telefoon uit v&a, dan koop je voor dit bedrag al een veel betere telefoon.

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Topicstarter
Is dit dan enkel een probleem met nieuwere Nokia's?
Aangezien mijn Nokia 3 's systeembestanden de helft zijn?

Is bij haar Nokia 3(16GB) zonder SD kaart, die kapot gevalllen was, ook nooit een probleem geweest, dus dachten dat dit bij 2.2 ook geen probleem zou zijn. (Opslag vergeten te checken in winkel)

Trouwens voor de Nokia 2.2 gegaan omdat deze nog onder de 6'' is, de 2.3 is te groot (even groot dan de 3.2/3?)

[ Voor 36% gewijzigd door Fantasma op 22-12-2019 08:56 ]

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:58
Dat soort budgettoestellen horen eigenlijk op Android Go te draaien.