Nieuwe pc samengesteld en gebouwd
Gisteren heb ik de nieuwe onderdelen ontvangen voor mijn nieuwe PC, en voor het eerst zelf alles ingebouwd en aangesloten. Onderaan vermeld ik de onderdelen. Als ik 'm nu aanzet, licht het moederbord op en gaan alle koelingen aan. Maar...
Ik stel alle hulp zeer op prijs!
Probleem met videokaart(?)
De videokaart lijkt niet te werken. De ventilatoren gaan niet aan en de monitor ontvangt geen signaal. Als ik een oude videokaart test - MSI N570GTX Twin Frozr III Power Edition/OC - dan gaan hiervan wél de ventilatoren aan. Maar wederom geen signaal.
Wat heb ikzelf geprobeerd...
De onderdelen
Gisteren heb ik de nieuwe onderdelen ontvangen voor mijn nieuwe PC, en voor het eerst zelf alles ingebouwd en aangesloten. Onderaan vermeld ik de onderdelen. Als ik 'm nu aanzet, licht het moederbord op en gaan alle koelingen aan. Maar...
Ik stel alle hulp zeer op prijs!
Probleem met videokaart(?)
De videokaart lijkt niet te werken. De ventilatoren gaan niet aan en de monitor ontvangt geen signaal. Als ik een oude videokaart test - MSI N570GTX Twin Frozr III Power Edition/OC - dan gaan hiervan wél de ventilatoren aan. Maar wederom geen signaal.
Wat heb ikzelf geprobeerd...
- Ik gebruik PCIe slot 1. Heb ook getest in slot 2, blijf hetzelfde probleem ervaren.
- Ik gebruik de powercable geleverd bij mijn Corsair voeding (550v), een dubbele PCIe 2x4 stekker. (De videokaart kwam zonder kabels.)
- Het geheugen zit in slot b1, zoals de handleiding aangeeft.
De onderdelen