Dag allemaal,
Het is weer tijd voor en nieuwe Game/Multimedia PC.
Wat ik nu heb is : GTX 690 met i7 2600K. Het is nog redelijk goed maar toch niet goed genoeg voor de nieuwste spellen.Ik render ook video's en daarom is mijn processor ook iets te traag voor dat. Ik heb tot nu toe Intel gebruikt dus was echt niet en fan van AMD. Dit keer wil ik overstappen naar AMD omdat ze laatste tijd wel goed bezig zijn qua processors. Wat nu op mijn lijst staat ;
Processor: AMD Ryzen 5 3600X
Videokaart: MSI GTX 1660 Ventus XS 6G
Moederbord: MSI B450M Gaming Plus/B550
Geheugen(RAM) Corsair Vengeance RGB Pro 16GB Kit 3600 MHz CL18
Koeler Cooler Master Hyper 212
+ 600 W voeding
Enigste waar ik aan twijfel is '' videokaart ''. Zijn er nog betere opties? Wat vinden jullie er van ?
Ik ga het gebruik voor gamen en Video edit/render.
Alvast bedankt iedereen.
Het is weer tijd voor en nieuwe Game/Multimedia PC.
Wat ik nu heb is : GTX 690 met i7 2600K. Het is nog redelijk goed maar toch niet goed genoeg voor de nieuwste spellen.Ik render ook video's en daarom is mijn processor ook iets te traag voor dat. Ik heb tot nu toe Intel gebruikt dus was echt niet en fan van AMD. Dit keer wil ik overstappen naar AMD omdat ze laatste tijd wel goed bezig zijn qua processors. Wat nu op mijn lijst staat ;
Processor: AMD Ryzen 5 3600X
Videokaart: MSI GTX 1660 Ventus XS 6G
Moederbord: MSI B450M Gaming Plus/B550
Geheugen(RAM) Corsair Vengeance RGB Pro 16GB Kit 3600 MHz CL18
Koeler Cooler Master Hyper 212
+ 600 W voeding
Enigste waar ik aan twijfel is '' videokaart ''. Zijn er nog betere opties? Wat vinden jullie er van ?
Ik ga het gebruik voor gamen en Video edit/render.
Alvast bedankt iedereen.
[ Voor 8% gewijzigd door Hasagi op 21-12-2019 10:28 . Reden: vergeten te bijschrijven. ]