Kentekenbewijs/tenaamstellingscode vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Topicstarter
Je zou zeggen dat met alle informatie die te vinden is op de site van de RDW het duidelijk moet zijn wat ik nu precies moet doen maar ik kom er toch niet helemaal uit.

Ik heb een auto die ik in 2010 heb gekocht en waar ik dus nog de papieren kentekenbewijs voor gekregen heb en niet de "nieuwe" in credit card formaat.

Ik heb Deel 1A en Deel 1B, ik heb geen Deel 2 of 3 of tenaamstellingscode (meer)

Ik wil een andere auto en de auto die ik heb verkopen.

Moet ik omdat ik nog de oude versie heb (alleen deel1a en deel1b) de nieuwe creditcard versie aanvragen EN een tenaamstellingscode aanvragen of volstaat het om alleen een tenaamstellingscode aan te vragen of "werkt" die alleen met het nieuwe kentekenbewijs in creditcard formaat?

Smiling as the shit comes down...

Beste antwoord (via ScrooLoose op 20-12-2019 22:58)

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-05 09:03

JdM

Humbled

Je bent dus het overschrijvingsbewijs kwijt? Dan moet je gewoon een nieuw kentekenbewijs aanvragen. Daarna kun je de auto weer verkopen, omdat je nu je papieren niet compleet hebt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-05 10:44
Je bent dus gewoon je papieren kwijt?
https://www.rdw.nl/partic...-kentekenbewijs-aanvragen

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-05 09:03

JdM

Humbled

Je bent dus het overschrijvingsbewijs kwijt? Dan moet je gewoon een nieuw kentekenbewijs aanvragen. Daarna kun je de auto weer verkopen, omdat je nu je papieren niet compleet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Topicstarter
Ja, misschien niet zulke dingen uitzoeken als je moe bent en flink slaap tekort komt.
Ik zie het nu inderdaad staan op de site van RDW nu ik het wat langzamer lees allemaal B)

Ik dacht weer veel te moeilijk.
Cheers!

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:38
tip:
Ook bij het "credit card formaat" krijg je 2 papieren die je moet bewaren buiten de auto (tenaamstellingscode).
1 direct en 1 per post.