Ik zoek een?
een nieuwe grafische kaart om games mee te kunnen spelen, full HD is voldoende, het liefst wel op high, rekening houden met toekomstige games is niet nodig. Een tijdje geleden heb ik eens een topic geplaatst betreffende een probleem met mijn kaart, het leek even opgelost maar nu heeft hij toch echt de geest gegeven. Ik wil nog niet direct investeren in een compleet nieuw systeem maar het is best mogelijk dat ik over een jaar ook een nieuwe moederbord cpu en geheugen koop, ik heb nu een core i5 4460 en 8 GB DDR3
Wat is je budget?
budget 250 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik zit zelf de denken aan Gigabyte om dat ik begrepen heb dat die goede lagers gebruikt voor de fans.
# Category Product Prijs Subtotaal
1 Processors Intel Core i5-4460 Boxed
1 Moederborden MSI Z97 GAMING 3
1 Videokaarten Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X
1 Behuizingen Cooler Master CM 690 II Advanced
1 Monitoren MSI Optix MAG27CQ Rood, Zwart
1 Geheugen intern Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
1 Voedingen Corsair Builder CX750 Bronz
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
een nieuwe grafische kaart om games mee te kunnen spelen, full HD is voldoende, het liefst wel op high, rekening houden met toekomstige games is niet nodig. Een tijdje geleden heb ik eens een topic geplaatst betreffende een probleem met mijn kaart, het leek even opgelost maar nu heeft hij toch echt de geest gegeven. Ik wil nog niet direct investeren in een compleet nieuw systeem maar het is best mogelijk dat ik over een jaar ook een nieuwe moederbord cpu en geheugen koop, ik heb nu een core i5 4460 en 8 GB DDR3
Wat is je budget?
budget 250 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik zit zelf de denken aan Gigabyte om dat ik begrepen heb dat die goede lagers gebruikt voor de fans.
# Category Product Prijs Subtotaal
1 Processors Intel Core i5-4460 Boxed
1 Moederborden MSI Z97 GAMING 3
1 Videokaarten Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X
1 Behuizingen Cooler Master CM 690 II Advanced
1 Monitoren MSI Optix MAG27CQ Rood, Zwart
1 Geheugen intern Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
1 Voedingen Corsair Builder CX750 Bronz
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
[ Voor 13% gewijzigd door HendrikT op 20-12-2019 20:24 . Reden: overzichtelijker gemaakt ]