Dag tweakers!
Gisteren heb ik in mijn laptop een extra 8gm ram geïnstalleerd met de hoop dat ik het spel Rust vloeiend kon gaan spelen.
Het opstarten van het spel duurt redelijk lang maar ik kom er wel in.
in-game is het spel te spelen, maar reageert de muis op het scherm ongeveer een halve seconde later. Ook zijn er vaak haperingen. Dit wil ik graag opgelost krijgen zonder een nieuwe laptop/pc aan te hoeven schaffen. Als ik dit beter wel kan doen hoor ik graag welke laptop/pc het spel wel aan kan (+/- €450,-)
Ik speel het nu met alle graphics op zijn laagste, graag heb ik dit ook wat hoger
De specificaties van de laptop op dit moment zijn:
Laptop: Asus AsusPro Essential P2530UA-DM0815T
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-6200U CPU @ 2.30GHz, 2400 MHz, 2 core('s), 4 logische processor(s)
RAM: DDR4 1x 4GB RAM + 1x 8GB RAM Totaal 12GB RAM
Videochip: Intel HD Graphics 520
SSD 512GB
Ikzelf weet er niet zo erg veel vanaf, dus ik kan jullie hulp goed gebruiken
Gisteren heb ik in mijn laptop een extra 8gm ram geïnstalleerd met de hoop dat ik het spel Rust vloeiend kon gaan spelen.
Het opstarten van het spel duurt redelijk lang maar ik kom er wel in.
in-game is het spel te spelen, maar reageert de muis op het scherm ongeveer een halve seconde later. Ook zijn er vaak haperingen. Dit wil ik graag opgelost krijgen zonder een nieuwe laptop/pc aan te hoeven schaffen. Als ik dit beter wel kan doen hoor ik graag welke laptop/pc het spel wel aan kan (+/- €450,-)
Ik speel het nu met alle graphics op zijn laagste, graag heb ik dit ook wat hoger
De specificaties van de laptop op dit moment zijn:
Laptop: Asus AsusPro Essential P2530UA-DM0815T
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-6200U CPU @ 2.30GHz, 2400 MHz, 2 core('s), 4 logische processor(s)
RAM: DDR4 1x 4GB RAM + 1x 8GB RAM Totaal 12GB RAM
Videochip: Intel HD Graphics 520
SSD 512GB
Ikzelf weet er niet zo erg veel vanaf, dus ik kan jullie hulp goed gebruiken
[ Voor 4% gewijzigd door halser5 op 20-12-2019 19:32 ]