Tweakers awards robotstofzuigers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:02

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Topicstarter
@WoutF De 3 Roborock S5 stofzuigers zijn technisch allemaal het zelfde. De S55 is het zwarte model van de S50. De S5 is een synoniem voor de S50, S55 modellen etc welke technisch gelijk zijn aan elkaar. Enkel een ander kleurtje etc.

Ze worden ook wel is de Roborock 2 S5 genoemd. Dit is helaas wederom het zelfde model, enkel onder een ander naampje.

Een voorstel is om maar 1 model op te nemen, de "Xiaomi Roborock S5". Om de boel te verduidelijken voor iedereen :)

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:32

WoutF

Hoofdredacteur
Bedankt voor de aanvulling. Ik ga hier maandag even met onze dev-afdeling naar kijken, omdat we dan stemmen zullen moeten samenvoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva

Yariva

Power to the people!

Topicstarter
WoutF schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:10:
Bedankt voor de aanvulling. Ik ga hier maandag even met onze dev-afdeling naar kijken, omdat we dan stemmen zullen moeten samenvoegen
Thanks voor het reageren in je weekend :) Ik hoor het maandag wel.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:31

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Yariva Ik heb alvast aan de Pricewatch-kant beide S50's samengevoegd: product: Xiaomi Roborock 2. Heb jij verder nog een (officiele) bron wat betreft de naam? Ik kom zoveel variaties tegen, ik weet even niet wie er allemaal gelijk heeft :p

Wout gaat verder nog sparren met de devvers om de stemmen samen te voegen. Tot die tijd kan op elke variant gestemd worden, alles wordt (uiteindelijk) bij elkaar opgeteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva

Yariva

Power to the people!

Topicstarter
Deze video legt het verschil tussen de modellen erg goed uit: YouTube: Roborock Robot Vacuums Explained S50 vs S5 vs E25 vs E3 vs C10 vs Xi...

En toegegeven, ze maken er wel een zooitje van met de productnamen bij Xiaomi.

[ Voor 12% gewijzigd door Yariva op 25-12-2019 10:58 ]