Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Bedankt voor de aanvulling. Ik ga hier maandag even met onze dev-afdeling naar kijken, omdat we dan stemmen zullen moeten samenvoegen
Thanks voor het reageren in je weekendWoutF schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:10:
Bedankt voor de aanvulling. Ik ga hier maandag even met onze dev-afdeling naar kijken, omdat we dan stemmen zullen moeten samenvoegen
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
@Yariva Ik heb alvast aan de Pricewatch-kant beide S50's samengevoegd: product: Xiaomi Roborock 2. Heb jij verder nog een (officiele) bron wat betreft de naam? Ik kom zoveel variaties tegen, ik weet even niet wie er allemaal gelijk heeft 
Wout gaat verder nog sparren met de devvers om de stemmen samen te voegen. Tot die tijd kan op elke variant gestemd worden, alles wordt (uiteindelijk) bij elkaar opgeteld
Wout gaat verder nog sparren met de devvers om de stemmen samen te voegen. Tot die tijd kan op elke variant gestemd worden, alles wordt (uiteindelijk) bij elkaar opgeteld
Deze video legt het verschil tussen de modellen erg goed uit: YouTube: Roborock Robot Vacuums Explained S50 vs S5 vs E25 vs E3 vs C10 vs Xi...
En toegegeven, ze maken er wel een zooitje van met de productnamen bij Xiaomi.
En toegegeven, ze maken er wel een zooitje van met de productnamen bij Xiaomi.
[ Voor 12% gewijzigd door Yariva op 25-12-2019 10:58 ]