Dag,
Je mist een hoop details, hieruit maak ik op dat t je eerste keer is?
Ik zou je willen vragen om familie te laten helpen, uiteraard is dit forum er ook voor.
N iedereen heeft een eerste keer gehad dus zie t zeker niet als een belediging!
Toch kunnen we je nu erg lastig helpen!
Zo mis je:
-De spanning van de lampjes die je in t armatuur gaat gebruiken.
-Je doel, is het ergens in een muur ? plafond? of een mooie lamp in de woonkamer, slaapkamer etc?
Hanglamp? Staande lamp?
-Ook spreek je over een blauwe doos. Dit is een inbouwdoos... maar waar zit hij?
wie weet is het een centraaldoos?
Als het dus in t plafond is vraag ik je helemaal voorzichtig te zijn! dit gaat naar meerdere plekken en je kunt hier erg rare storingen mee veroorzaken.
-Heb je ervaring met aansluiten? Aanpassen? Draad strippen?
Het is namelijk een lastig iets, gebogen aders of te lang kunnen je hele dag verpesten terwijl je t werk van en aan je lamp juist misschien perfect hebt gedaan.
Ook weet je niet goed waar je aan begint en kan ik t in je tekst niet aflezen. wat het ook wel erg lastig maakt.
230V in een huis of andere plek is zeker geen geintje zoals hier al eerder gezegd.
Wijl je het zeker wel zou kunnen zou ik je willen vragen te beginnen aan een simpel iets.
zoals een nieuw snoer aan een lamp of apparaat. Hier kan je ook al een hoop van leren en heb je weinig kans iets te slopen, aangezien t ervoor t toch al niet deed, en je dan iets repareert wat je vertrouwen n kennis zou geven en dan kan je dit werk ook en eventuele storingen zul je ook kunnen oplossen!
Greetzzz
Beste wensen voor t nieuwe jaar!
Ps. een vuurpijl kan je beter laten branden als je eigen huis