Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 15:52
Zijn er tvs waarbij je gewoon tv kan kijken via de internet kabel. Inplaats van daar tussen nog een kastje te hebben. Ik heb momenteel tmobile internet en tv. En heb nog een wat oudere full hd tv. Wil binnenkort naar UHD overstappen. Maar vroeg me af of dit dus bestaat. Zodat ik wat ruimte creëren in mn tv kast. En een hdmi minder hoef te gebruiken.

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:30
Ja, die tv's bestaan, dat kan met bijna alle smart tv's, daar zijn apps voor beschikbaar. Let op, het kan zijn dat je een (veel) minder groot tv aanbod hebt. Kijk op de site van jouw provider wat mogelijk is.

• baxic
Ja maar ik wil eigenlijk gewoon dat hij het als zenders ziet. Niet nog een aparte app. Dus eigenlijk hetzelfde als een normale analoge tuner maar dan de digitale zenders.

[ Voor 32% gewijzigd door baxic op 20-12-2019 15:05 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24
Dat ligt aan je tv-provider, met bijvoorbeeld Ziggo kan je de tv-kabel (niet netwerkkabel, tv-kabel) direct in je tv stoppen en met het pasje van Ziggo in je tv direct kijken. Dan heb je dus geen los kastje nodig.

Ik denk niet dat dat kan met T-Mobile, maar dat zou je kunnen informeren bij T-Mobile zelf.

The devil is in the details.

• baxic
Oke ik ga eens contact zoeken

Verwijderd

T-Mobile werkt niet met CI modules.
Pagina: 1