• zazadanger68
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:53
Beste mede-Tweakers gebruikers,

Ik had een vraagje aan jullie, hopelijk kunnen jullie mij helpen :-(

Sinds gister heb ik een Ezviz DB1 aangeschaft, het aansluiten ging vrijwel makkelijk op de beltrafo.
Alles functioneert naar behoren via de Ezviz app.
Maar de reden van aanschaf was om mijn deurbel smart te maken, omdat ik thuis een Google Home display van Lenovo heb staan.

Het koppelen van mijn Ezviz account gaat prima, ook wordt de deurbel netjes weergegeven in mijn Google home display. Maar ik krijg het niet voor elkaar om het scherm te streamen naar mijn Google home display, ook krijg ik geen melding wanneer er iemand belt...

Is er iemand die dit aan gepraat heeft gekregen?

• MV12345
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 27-12-2019
Ik hou dit draadje even in de gaten, exact hetzelfde probleem! Overigens heb ik voor de Ezviz speciaal een 24V trafo gehaald omdat het met de 8V aansluiting en bel die er zat niet aan de gang kreeg. Ik ben wel zover gekomen dat je dmv het commando 'Zet cameranaam aan' de bewegingsdetectie aan/uit kunt zetten van de deurbelcam. Hoop dat iemand het voor elkaar heeft gekregen om hem op z'n Lenovo zichtbaar te krijgen,

• zazadanger68
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:53
MV12345 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:17:
Ik hou dit draadje even in de gaten, exact hetzelfde probleem! Overigens heb ik voor de Ezviz speciaal een 24V trafo gehaald omdat het met de 8V aansluiting en bel die er zat niet aan de gang kreeg. Ik ben wel zover gekomen dat je dmv het commando 'Zet cameranaam aan' de bewegingsdetectie aan/uit kunt zetten van de deurbelcam. Hoop dat iemand het voor elkaar heeft gekregen om hem op z'n Lenovo zichtbaar te krijgen,
MV12345, ik ben een stap verder!! Ik krijg nu eindelijk beeld op mijn Lenovo, wanneer ik "laat mijn deurbel zien".
Ga naar de Ezviz app, en druk rechtsboven op het tandwiel, scroll vervolgens naar beneden en zet "Afbeeldingcodering" uit :-)
Als het goed is krijg je nu beeld wanneer je commando "Laat mijn deurbel zien".
Maar vooralsnog krijg ik geen automatische beeld wanneer er iemand belt.

• MV12345
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 27-12-2019
Thanks voor de tip! Heb het inmiddels ook aan de gang dat ik kan kijken, vind het wel raar dat je de codering uit moet zetten wel. Lees op het Google forum dat de deurbel opnemen functie er tot een aam zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet in zit en ook niet zal gaan komen.. zal een reden voor mij zijn om een Ring te gaan halen, aangezien we ook gewoon in de kamer de deurbel willen kunnen beantwoorden zonder telefoon..

• Charles73
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 01-07-2020
Goedenavond,
Ik heb een Ezviz camera C1C.Alles werkt naar behoren,ook de lifestream
met de Google nest home mini.Het beeld is goed,alleen heb ik een probleem,wat ik nergens
kan vinden.Op de Google home speelt hij maar 30 minuten,daarna stopt de stream,
en moet ik weer opnieuw inspreken om te starten.Lastig natuurlijk.
Wie weet de oplossing hiervoor?
Groetjes,

Charles.

• aihian
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20-01 19:19
Hallo Ik kan de db1 wel streamen maar mijn beeld blijft zwart ondanks de codering uitschakeling.
iemand een idee?

• NaavelPluis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-01 23:33
Charles73 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 20:33:
Goedenavond,
Ik heb een Ezviz camera C1C.Alles werkt naar behoren,ook de lifestream
met de Google nest home mini.Het beeld is goed,alleen heb ik een probleem,wat ik nergens
kan vinden.Op de Google home speelt hij maar 30 minuten,daarna stopt de stream,
en moet ik weer opnieuw inspreken om te starten.Lastig natuurlijk.
Wie weet de oplossing hiervoor?
Groetjes,

Charles.
Heb je hier inmiddels een oplossing voor?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee