Wat zullen de 'gevolgen' van Max Payne zijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Max Payne is uit, en MP kikt naar veel meningen ontzettend veel aars (pardon my french).
Maar wat voor onvloed denken jullie dat MP zal hebben op de games die gaan komen?

Persoonlijk denk ik een hoop. In mijn ogen is het een (r)evolutie van zijn genre (dat is begonnen met Tomb Raider). Wellicht is het zelfs een nieuw genre.
Ik denk dat deze vorm van spellen ontzettend veel gebruikt zal worden om filmische varhalen te vertellen, en dus geschikt is voor filmlicensies (en die games zijn zelden echt goed).
Dus ik voorzie een hoop kloons en kan nu al niet wachten!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

max rules echt. Ik denk dat vooral dat slomotion vaker gebruikt zal worden. Is het zo dat er geen multiplayer ondersteund wordt? ik kon dat nergens vinden in het menu :(

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Nope..geen multiplayer. Wel jammers, gemiste kans?
Zo ben je idd snel uitgespeeld...

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Verwijderd

Er is geen MP ( Multi player dus.. :P ) in MP (en nu weer Max Payne.. :9 ).
Maybe in een mod... :?

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

offtopic:
Tering...zo blijf jij wel wakker zeg Raven_ Moet je niet moddereten op je "eigen" forum?

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:11
dat kan niet in een mod. dan moeten ze van scratch een netwerk code schrijven dus door gamers zal dat niet gedaan worden want dan zou je namelijk ook toegang tot de game source code moeten hebben.

er is een kleine kans dat de makers zelf een patch uitbrengen maar mischien ook niet.

Verwijderd

Geen MP voor MP.. (zoek zelf maar uit)

- de bullet time kan niet in MP (okee, kan je eruit halen)

- third person view; kan je campertjes al lekker zien als ze weer ergens zitten te camperen.

Ooit tombraider gezien in MP? Dit soort games moeten het puur van de SP hebben. Misschien is dit ook wel de reden waarom Halo van third person naar first person is gegaan.

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Hoe wil je multiplayeren en het slowmotioneffect (bullet-time) blijven behouden :? En zonder dit effect is het toch maar een 13 in een dozijn spel.

edit:
ds was me voor

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
GUYS!

De MP discussie is al redelijk geweest. Ik heb het nu over de manier waarop het spel nu is gemaakt een weergegeven en wat voor impact het zal gaan hebben!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Hint : er is dit : [topic=195949] topic, dat lijkt me wel wat voor jou, ;) gelieve daar verder te gaan. :)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.