Mijn vraag
Kan ik de Sennheiser RS 195 aansluiten op een Sony BVD-E4100?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn vader heeft een Sennheiser RS 195 en wil graag een nieuw simpel Home Cinemasetje kopen: Sony BDV-E4100. Kan zijn Sennheiser RS 195 dan nog wel worden aangesloten op de Sony Blu-ray speler?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op de Sennheiser website krijg ik dit gevonden over de koptelefoon:
Excuses als het topic niet goed geplaatst is of niet overeenkomt met een/meerdere regels. Ik ben met name een nieuwsbericht lurker.
Alvast bedankt voor de hulp!
Kan ik de Sennheiser RS 195 aansluiten op een Sony BVD-E4100?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn vader heeft een Sennheiser RS 195 en wil graag een nieuw simpel Home Cinemasetje kopen: Sony BDV-E4100. Kan zijn Sennheiser RS 195 dan nog wel worden aangesloten op de Sony Blu-ray speler?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op de Sennheiser website krijg ik dit gevonden over de koptelefoon:
Op de Sony website krijg ik dit gevonden over de Blu-ray speler:Depending on your audio source you may be connecting into a 3.5mm headphone jack, red and white RCA audio outputs or a digital output.
En op de Tweakers site staat dit over de Blu-ray speler:ANALOGE AUDIO-INGANG: PIN-AANSLUITING (1), ETHERNETAANSLUITING (1), HDMI IN/UIT (0/1), OPTISCHE AUDIO-INGANG (1), USB-INGANG (1 voor), USB-toetsenbord
Is de Optische audio-ingang (Sony website) / Digitaal Optisch (Tweakers) de ingang die overeenkomt met wat Sennheiser benoemt als 'Digital output'?2.0 Tulp Analoog, Digitaal Optisch (S/PDIF)
Excuses als het topic niet goed geplaatst is of niet overeenkomt met een/meerdere regels. Ik ben met name een nieuwsbericht lurker.
Alvast bedankt voor de hulp!