Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

octane render cinema4d nog cuda

Pagina: 1
Acties:

• tasso
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-03 21:38
Op mijn oude beestje nooit een probleem gehad met octane render en daar zat toch een oude 560 ti in.
Nu heb ik een amd 2700 x met een gtx 1660 super alleen als ik nu octane render opstart dan geeft hij aan, no cuda device found. Kan deze kaart niet overweg met octane want arnold kan wel overweg met deze kaart en redshift ook geen probleem. En is er een oplossing voor dit probleem.

[Voor 5% gewijzigd door tasso op 20-12-2019 09:26]

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:54

nelizmastr

Goed wies kapot

Aldus de maker van de software:
OctaneRender requires the latest CUDA® 10 drivers and a CUDA-enabled NVIDIA® video card with support for compute capability 3.0 or higher . An up-to-date list can be found here. This includes the Kepler (e.g., GTX 680, GTX 690), Maxwell (GTX 7xx, GTX8xx, GTX9xx), PascalTM (GTX10xx), GTX Titan (high-end), VoltaTM GPUs, Turing GPUs, and 4 GB or more VRAM. It requires current NVIDIA graphics drivers (version 419 or higher).

https://developer.nvidia.com/cuda-gpus
Dus, begin eens met het installeren van de nieuwste Nvdia drivers :)

[Voor 4% gewijzigd door nelizmastr op 20-12-2019 09:34]

I reject your reality and substitute my own

• tasso
Ja al gedaan maar nog steeds niks.
nelizmastr schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:33:
Aldus de maker van de software:

[...]

Dus, begin eens met het installeren van de nieuwste Nvdia drivers :)

[Voor 14% gewijzigd door tasso op 20-12-2019 14:24]

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:54

nelizmastr

Goed wies kapot

tasso schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:24:
Ja al gedaan maar nog steeds niks.

[...]
Al met de leverancier gesproken? Allicht is het een bug of is deze kaart om
de een of andere reden niet ondersteund. Het is niet bepaald een gratis gebeuren,
dus mag je wel wat van support verwachten :)

I reject your reality and substitute my own

• tasso
Nou nog eens gekeken op internet en het is dus een veel voorkomend probleem met kaarten van NVIDIA.
Maar ga nog wel even kijken of ik het kan fixen.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True