Ben op zoek naar mooi geluid voor de tv film en voor de mac gewoon een mooi geluidje
Ik zoek een?
ja dat weet ik niet echt zo zoek mooi geluid voor bij de tv soundbar en boxsen gewoon het heel goed is. heb bij mijn tv jaren bose geluid gehad helaas stuk gegaan naar 3 jaar het was echt een top geluid zit aan de bose 700 te denken en alles wat je erbij moet hebben. Maar ben beetje gek geworden op harman kardon vind het geluid wel goed in de winkel en een mooier de uitstralen. wil liefste eerst goed geluid hebben in de kamer dan pas de tv alleen het moet wel bij elkaar passen
Wat is je budget?
Dat maakt mijn echt niet zoveel uit als het maar goed is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv films kijken en gewoon geluid wat van de Mac komt
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat vind jullie een mooi set?
Ik zoek een?
ja dat weet ik niet echt zo zoek mooi geluid voor bij de tv soundbar en boxsen gewoon het heel goed is. heb bij mijn tv jaren bose geluid gehad helaas stuk gegaan naar 3 jaar het was echt een top geluid zit aan de bose 700 te denken en alles wat je erbij moet hebben. Maar ben beetje gek geworden op harman kardon vind het geluid wel goed in de winkel en een mooier de uitstralen. wil liefste eerst goed geluid hebben in de kamer dan pas de tv alleen het moet wel bij elkaar passen
Wat is je budget?
Dat maakt mijn echt niet zoveel uit als het maar goed is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv films kijken en gewoon geluid wat van de Mac komt
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat vind jullie een mooi set?