[Ziggo] Opnemen in de cloud en op alle tv’s terugkijken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Soft.roel
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 23-05-2022
Hallo ik moet 4 nieuwe tv’s kopen en ik wil graag maar 1 kastje in huis hebben de andere 3 tv’s hangen in de keuken en slaapkamers aan de muur en daar wil ik geen kastjes bij hangen.

Ben bij ziggo geweest echter daar weten ze het zelf niet. Ben bij de tv winkel geweest en die weten het ook niet precies. Wie kan mij helpen

Ik stel me voor dat ik de nieuwe new box neem van ziggo daar kan ik in de cloud mee opnemen. Vervolgens koop ik 4 smart tv’s (Android) en installeer ik de boel. Ik heb achter iedere tv coax en data aansluiting zitten.
Ik wil dan de ziggo go app installeren op de tv’s en zo de opgenomen programma’s terugkijken.

Kan dit of denk ik te simpel. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen ?

Alle reacties

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Je kan met ziggo go de meeste dingen standaard al terugkijken, hoe ver terug precies weet ik niet.
Als je opgenomen programmas via de go app te bekijken zijn kan het scenario wat je beschrijft werken. Als de tvs de ziggo app niet ondersteunen of wat dan ook werkt een simpele chromecast ook om de opnames van de go app op je telefoon/tablet naar de chromecast aan de tv te streamen.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Hebben die tv's dan Android TV? Zo ja, dan is er geen ziggo Go app voor, nog steeds...

Soms wel mogelijk met sideloaden en wat tweaken. Maar niet officieel/makkelijk, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-05 12:46
met Ziggo next wordt er in de cloud opgenomen.

met Ziggo Go kan je dan via je telefoon en chromecast (soms ingebouwd in tv) terug kijken, ook opnames.

in de toekomst ook zeker een android tv app, maar daar zijn wat uitdagingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
Met de Ziggo Go app kan ik vaker niet dan wel een live uitzending naar mijn tv casten. Dan staat er dat het voor die uitzending niet is toegestaan. Al gehad met RTL en met Comedy Central. Soms werkt het live kijken wel maar replay, starten vanaf het begin, niet.
Weet niet hoe dit met opnames werkt, maar is een aandachtspuntje als je die kant op wilt.

[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 20-12-2019 09:11 ]