Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken?
Ik ga enkel gamen:COD, R6, Fortnite, SC:GO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600-625 lieft niets meer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee, ik heb nog niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gtx 1650 super van cpu weet ik het niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia voor gpu, cpu mag intel of amd zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, een cooler master q500l case zou ik het lieft hebben
Ga je overklokken?
Nee
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Zo veel mogelijk bang-for-buck.
Alvast bedankt
Ik ga enkel gamen:COD, R6, Fortnite, SC:GO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600-625 lieft niets meer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee, ik heb nog niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gtx 1650 super van cpu weet ik het niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia voor gpu, cpu mag intel of amd zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, een cooler master q500l case zou ik het lieft hebben
Ga je overklokken?
Nee
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Zo veel mogelijk bang-for-buck.
Alvast bedankt