Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Externe harddrive usb stuk

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Usb aansluiting afgebroken
Nu zie ik dat er nog een andere stekker in kan nu ik het kapje eraf heb
Welke stekker heb ik nodig en kan ik dan mijn bestanden van eraf halen ?
Ik en hoe plaats ik een foto?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ha Rijkster, welkom op Tweakers!

Ik zal eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waar je het over hebt... Kun je wat duidelijker zijn in wat er is afgebroken en van welk apparaat? Ik begrijp dat het iets met een externe hardeschijf te maken heeft. Meld, als dit relevant is, alsjeblieft de naam en model hiervan.

Een foto toevoegen helpt, zoals je zelf waarschijnlijk van plan was, ook zeker! Dit kun je het handigste doen via een service als imgur. Upload je afbeelding daar en post hier even het linkje. Dan zien wij wat beter wat er aan de hand is.

[ Voor 9% gewijzigd door n9iels op 19-12-2019 21:34 ]

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-11 16:07
Gooi in elk geval niets weg (afgebroken dingetjes, behuizing, voedingen enz.) totdat je je bestanden terughebt.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
HDD uitbouwen en aansluiten met een docking station of intern in je PC. Data kopiëren en problem solved.

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:23

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

ik knal het topic dicht
We zien graag wat eigen onderzoek, niks is vervelender dan een post waar bij mensen hun vraag dumpen zonder eigen inzet. Dus verzoek ik je toch wel wat onderzoek te verrichten en bij te voegen wat je al hebt geprobeerd en vooral wat je gevonden hebt.

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Dit topic is gesloten.