Donald Duck kwekt vanaf donderdag via Google Assistent

Pagina: 1
Acties:

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
In het artikel staat vermeld dat de action van Donald Duck op te roepen is met "Hey Google, ik wil praten met Donald Duck", maar zoals ook in het officiële persbericht van Sanoma staat moet het "Hey Google, ik wil praten met de Donald Duck" zijn.

Meer media gaan hier mee de mist in, want nav berichtgeving door andere media ben ik het eerder vandaag gaan proberen en kwam de Google Asisstant op mijn telefoon de hele tijd alleen maar op de proppen met zoekresultaten.

Ik vind het ook een onlogische keuze van Sanoma, maar zet dan wel op zijn minst de juiste zin in het artikel. ;)

Link naar artikel: geek: Donald Duck kwekt vanaf donderdag via Google Assistent
Auteur van artikel: @arnoudwokke

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb ook het probleem dat mijn assistent roept dat ik geen toegang heb tot de Donald duck op mijn account dus vermoed dat je ook een Abo moet hebben dat je moet koppelen ofzo?

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
copywizard schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:30:
Ik heb ook het probleem dat mijn assistent roept dat ik geen toegang heb tot de Donald duck op mijn account dus vermoed dat je ook een Abo moet hebben dat je moet koppelen ofzo?
Ik heb geen abonnement bij Sanoma en kan er wel gewoon bij komen. Misschien bepaalde Google restricties op een zakelijk account of familie account of zo?

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Joen schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:36:
[...]

Ik heb geen abonnement bij Sanoma en kan er wel gewoon bij komen. Misschien bepaalde Google restricties op een zakelijk account of familie account of zo?
Nee niet dat ik weet gewoon een reguliere account die ik al jaren persoonlijk en alleen gebruik ?

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Het werkt prima op mijn Samsung S9+. Wat wel jammer is dat als je een raadsel wilt horen dat dan ook meteen het antwoord erbij staat. Je hoeft dan dus ook niet te raden.

"When you grow up your heart dies"