Vraag

• svv1972
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-10-2020
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn video driver die ik kan oplossen door via apparaatbeheer - Beeldschermadapters - Intel (R) UHD Graphic 530 - rechtermuisknop en Stuurprogramma bijwerken.

Alleen moet ik dit op meerdere systemen installeren.

Het leek mij daarom handig om deze te downloaden, op een stick te zetten en dan via een policy it te rollen en te installeren.

Alleen weet iemand waar de driver staat wanneer je deze op de bovenstaande manier installeert op een systeem?
Het betreft Wind10 systemen.

Alvast bedankt...

Alle reacties

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Je kunt de driver ook gemakkelijk vanaf de website downloaden: https://downloadcenter.in...dows-15-45-?product=88345

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svv1972
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-10-2020
Hoi.
Ik heb de gegevens van de driver gezocht en de gegevens van de processor.
Daarna de juiste driver erbij gezocht via bovenstaande site.

Wanneer ik deze wil installeren krijg ik een melding dat deze driver niet juist is voor betreffende machine.
Wanneer ik dan via apparaatbeheer weer de installatie handmatig doe gaat de installatie wel goed.

Dus degene die ik via apparaatbeheer laat zoeken en installeren is een andere dan via de intel website

De driver die wordt gedownload en geΓ―nstalleerd via apparaatbeheer moet toch ergens lokaal staan.
Of wordt deze na installatie verwijderd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:27

nelizmastr

Goed wies kapot

Op OEM machines installeren de reguliere Intel drivers niet. Dan moet je de nieuwste bij de hardware fabrikant vandaan trekken of uit Windows Update, wat apparaatbeheer doet, waarvan je de bestanden weer niet kan downloaden vaak.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:25
https://downloadmirror.in...8/igfx_win10_100.7584.exe

Dat is de juiste driver als deze niet installeert dan zal je de driver via de update binnen moeten halen of op alle machines driver signing uit moeten zetten en de driver moeten verwijderen > rebooten en dan de driver installeren.

Als je echt de drivers zelf wil extracten zal je de installer moeten draaien en hopen dat er een map in je temp aangemaakt word waar je snel tijden de install de files uit kan picken.
Maar dan heb je nog geen garantie dat ze ook zo te installeren zijn.
Het is er met windows 10 niet makkelijker op geworden om drivers te installeren als je bepaalde versies heb of keuzes maakt tijdens de install.