Wat is er gebeurt met de AOC CQ27G1 Europese lancering?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LongTimeAgo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-10 17:59
Zoals de titel aangeeft...

Al zeer lang beschikbaar in Amerika (volgens mij sinds Augustus 2019), gepresenteerd tijdens de IFA in Berlijn in September voor de Europese markt. Ontzettend veel lof gekregen, vult een mooi gat in de huidige monitor markt en het is een merk dat prijs/kwaliteit erg goed is.

En toen radiostilte.....................

Tsja, je kan hem importeren uit Amerika voor om en nabij de 400 euro (inclusief shipping), maar dat is nogal een domper als je bedenkt dat de prijs om en nabij de 280 euro ligt als het product hier in de winkel had gelegen.

En nu komen er al berichten over de opvolger, de AOC CQ27G2!!! Vreemde zaak dit. :?

Zonnepanelen: 9 stuks, 3300wp op west. | Warmtepomp: Adlar Aurora II 6kw | Tussenwoning - 45m² vloerverwarming - 125m² totaal woning - HR++ (bijna) overal | Thuisaccu: Homewizard 2,7kWh |

Alle reacties

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
@LongTimeAgo Ik verplaats dit topic even naar Videokaarten & Beeldschermen, daar lijkt ie me beter op z'n plek.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• LongTimeAgo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-10 17:59
BM schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:24:
@LongTimeAgo Ik verplaats dit topic even naar Videokaarten & Beeldschermen, daar lijkt ie me beter op z'n plek.
Ah, ok! Bedankt!
Mijn excuses voor de foutieve plaatsing!

Zonnepanelen: 9 stuks, 3300wp op west. | Warmtepomp: Adlar Aurora II 6kw | Tussenwoning - 45m² vloerverwarming - 125m² totaal woning - HR++ (bijna) overal | Thuisaccu: Homewizard 2,7kWh |