"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Dat is ook bedoeling alleen hotspots werken voor zover ik weet altijd via BT en ik wil een hotspot via usb kabel proberen als dat mogelijk is.ReVision. schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:36:
Ik snap het niet helemaal, waarom maak je op de Samsung niet gewoon een hotspot?
Zeker op lange treinreizen zonder stopcontact is alle stroombezuiniging meegenomen.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Een hotspot werkt toch niet via bluetooth een hotspot maakt van jou 4G verbinding een uitgaand Wifi signaal.
Vervolgens kan je de iPad via Wifi verbinden met de hotspot van de Samsung.
Er zit een verschil tussen een hotspot en tethering, een hotspot maken op de samsung is dus wat jij nodig hebt.
Vervolgens kan je de iPad via Wifi verbinden met de hotspot van de Samsung.
Er zit een verschil tussen een hotspot en tethering, een hotspot maken op de samsung is dus wat jij nodig hebt.
[ Voor 23% gewijzigd door ReVision. op 19-12-2019 11:35 ]
hoi
Verwijderd
Een hotspot werkt inderdaad via Wifi, niet bluetooth, hoewel bluetooth tethering op sommige modellen wel mogelijk is. Je iPad ondersteund dat echter niet als bron van internet, en USB waarschijnlijk ook niet.
Maar goed, USB is zowiezo een waardeloze constructie vergeleken met het gemak & de integratie van wifi-hotspots. Powerbankje kan evt nog uitkomst bieden als je je zorgen maakt om de batterij, een klein powerbankje hoeft niet meer ruimte in te nemen dan de USB kabel die je dan dus niet nodig hebt.
Maar goed, USB is zowiezo een waardeloze constructie vergeleken met het gemak & de integratie van wifi-hotspots. Powerbankje kan evt nog uitkomst bieden als je je zorgen maakt om de batterij, een klein powerbankje hoeft niet meer ruimte in te nemen dan de USB kabel die je dan dus niet nodig hebt.
Hm ok ik denk dat jullie oplossing idd de beste is dan maar een powerbankje erbij.
Bedankt voor de tips
Bedankt voor de tips
Een iPad Pro kan zonder meer internet (of eigenlijk: ethernet) over zijn USB (of eigenlijk Thunderbolt 3) poort ontvangen. Ik weet niet of een (lightning-based) iPad dit ook kan...
Het mooie van die iPad Pro is dat hij vervolgens ook meteen die Samsung op zal laden. Kun je dus helemaal mooi gebruik maken van de enorme accu van de iPad....
Het mooie van die iPad Pro is dat hij vervolgens ook meteen die Samsung op zal laden. Kun je dus helemaal mooi gebruik maken van de enorme accu van de iPad....
Pagina: 1