Hoi Forum!
Ik heb op een stoere vrijdag avond tegen mijn kleine neefje als stoere neef lopen opscheppen dat ik wel een PC voor hem kan bouwen. Nu heb ik wel eens wat met een vriend in elkaar gezet, maar eigenlijk nooit zelf. Mijn vriend had er dan ook een stuk meer verstand van. Nu wonen wij sinds kort in een ander land, dus kan niet even vragen aan hem of hij langs kom om te helpen! Dus ga er zelf maar aan beginnen, al een aantal tutorials aan het volgen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mainstream computer, waar de laatste games op gemiddelde kwaliteit gespeeld kunnen worden.?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1130 Euro, eigenlijk blijf ik hier liever iets onder. Want dat is echt mijn max.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mis ik nog iets in de build? Wat moet ik nog meer aanschaffen om zelf een PC te bouwen. Windows heb ik hier nog liggen.
Dit is wat ik tot nu toe beetje had gevonden, van andere leden:
Ik heb op een stoere vrijdag avond tegen mijn kleine neefje als stoere neef lopen opscheppen dat ik wel een PC voor hem kan bouwen. Nu heb ik wel eens wat met een vriend in elkaar gezet, maar eigenlijk nooit zelf. Mijn vriend had er dan ook een stuk meer verstand van. Nu wonen wij sinds kort in een ander land, dus kan niet even vragen aan hem of hij langs kom om te helpen! Dus ga er zelf maar aan beginnen, al een aantal tutorials aan het volgen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mainstream computer, waar de laatste games op gemiddelde kwaliteit gespeeld kunnen worden.?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1130 Euro, eigenlijk blijf ik hier liever iets onder. Want dat is echt mijn max.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mis ik nog iets in de build? Wat moet ik nog meer aanschaffen om zelf een PC te bouwen. Windows heb ik hier nog liggen.
Dit is wat ik tot nu toe beetje had gevonden, van andere leden:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming | € 137,- | € 137,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 436,- | € 436,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Zwart | € 47,25 | € 47,25 |
| 1 | Netwerkadapters | TP-Link AC1300 Draadloze Dual Band PCI Express Adapter Archer T6E | € 32,90 | € 32,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 86,42 | € 86,42 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 129,90 | € 129,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.125,52 | ||
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2019 10:35 ]