Anoniem: 1217032

Topicstarter
Ik heb een andere kast voor mijn Gigabyte G1 Sniper B5 moederbord. Nu heb ik ook ergen goedkoop een set van 3 x 120mm rgb fans ( Riing 12 RGB 256 colors) met bijbehorende controller gekocht.

Die controller moet echter met de hand bediend worden dus ergens moet ik dit kastje met de 4 kabels er aan ergens naar buiten leiden. Dat zou kunnen door één van pci plaatjes aande achterzijde te verwijderen. Dan wordt deze dus ook aan de achterkant bevestigd want meer kabellengte heb ik niet. Maar buiten dat vind ik het er niet uitzien en achter de pc kom ik er ook moeilijk bij.

Wat ik het liefst zou willen is een rgb/fancontroller(hardware+software) die ik dus prima binnen de pc kast kan monteren maar die ik vanaf mijn computer kan aansturen, dus zowel de kleuren als de fans.

Ik lees veel tegenstrijdige verhalen over het gebruik van controllers van een ander merk. Ik heb natuurlijk naar de Thermaltake TT sync premium gekeken maar deze werk met 9 pins (usb).

Ik ga ervan uit dat ik daar niets mee kan aangezien mijn fans 4 pins zijn.

Ik ben dus erg benieuwd naar een oplossing hiervoor. Ik weet er gewoon niet genoeg van om te weten welke controller ik zou kunnen gebruiken, een universele bijvoorbeeld.

Ik hoop dat iemand met wat meer verstand van zaken dit leest en er wat op weet.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:13
Je hebt de verkeerde fan gelinkt want
is een ander type welke niet werkt met Sync software.