Ik heb een silitek sk-7100 en daar zit rechtsonderin een toetsje en daar staat op fn iemand enig idee waar dit voor is
Verwijderd
Das toch dubbelshift op een laptop toetsenbord?Op donderdag 02 augustus 2001 01:19 schreef artic007 het volgende:
Ik heb een silitek sk-7100 en daar zit rechtsonderin een toetsje en daar staat op fn iemand enig idee waar dit voor is
-edit-
Ja het is een extra extensie knop voor je laptop. ALs je shift indrukt, met een toets dan heb je eerste tekentje boven die toets druk je de FN toets in, is dat een soort dubbel shift. en dan kiest ie het tweede tekentje. RTFM .. en anders online had je het wel kunnen vinden ... Ik kijk ff 1 min en ik heb het gevonden....
Verwijderd
fn is net zoiets als een shift/ctrl/alt knop. fn in combinatie met een andere toets levert bepaalde mogelijkheden op, misschien dat fn + een bepaalde Fzoveel toets iets oplevert?
Verwijderd
Of hoe kom je aan je techposts 
Op mijn toetsenbord zit een ledje met een 1 eronder en een ledje met een A en onder en een ledje met een pijltje naar beneden.
Weet iemand waar die voor zijn
Zoiets dus
Op mijn toetsenbord zit een ledje met een 1 eronder en een ledje met een A en onder en een ledje met een pijltje naar beneden.
Zoiets dus
Verwijderd
of ^^^^^^ zoiets dus ja....Op donderdag 02 augustus 2001 01:35 schreef Weet_ff_niets het volgende:
Of hoe kom je aan je techposts
Zoiets dus
anyway het is een FuNction toets en je kan er zut mee als je scherm overschakelen naar de externe (op een laptop) of idd dubbele shift. Succes enzo
pfff, ga eens lekker slapen zou ik zeggenOp donderdag 02 augustus 2001 01:23 schreef drLiter het volgende:
[..]
Das toch dubbelshift op een laptop toetsenbord?
-edit-
Ja het is een extra extensie knop voor je laptop. ALs je shift indrukt, met een toets dan heb je eerste tekentje boven die toets druk je de FN toets in, is dat een soort dubbel shift. en dan kiest ie het tweede tekentje. RTFM .. en anders online had je het wel kunnen vinden ... Ik kijk ff 1 min en ik heb het gevonden....
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
Briljant
Fn heeft een kleurtje...?
Dan => Boven verschillende (of tis ergens middenin of boven de F knoppe) staan in dat leuke kleurtje weer extra opties..
Jeuj!
Fn heeft een kleurtje...?
Dan => Boven verschillende (of tis ergens middenin of boven de F knoppe) staan in dat leuke kleurtje weer extra opties..
Jeuj!
Verwijderd
Ga JIJ lekker slapenOp donderdag 02 augustus 2001 01:46 schreef Sir_Joachim het volgende:
[..]
pfff, ga eens lekker splapen zou ik zeggen
Dat is natuurlijk de anykey
"press any key to continue"
"press any key to continue"
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Is de FN-toets niet om het numerieke toetsenbord op een laptop te activeren? Of dient daar de gewone shift voor? Ik heb mijn laptop niet bij de hand, dus ik kan het niet nakijken
.
Inderdaad, dat is zo. FN gebruik je ook voor dingen als Suspend, LCD on/off, alleen externe monitor, geluid harder/zachter etc.Op vrijdag 03 augustus 2001 11:58 schreef Density het volgende:
Is de FN-toets niet om het numerieke toetsenbord op een laptop te activeren? Of dient daar de gewone shift voor? Ik heb mijn laptop niet bij de hand, dus ik kan het niet nakijken.
Dus voor dingen waar je op je desktop aparte knopjes hebt, heb je op je laptop een FN+andere knop combinatie.
De FN is een laptop toets en de FN toets word in combinatie met een aantal toetsen (F1 tot F12) gebruikt
een aantal functies zoals suspend, externe monitor, activeren numerieke deel ,accu waarde, geluid aan uit zijn hieraan gekoppeld
een aantal functies zoals suspend, externe monitor, activeren numerieke deel ,accu waarde, geluid aan uit zijn hieraan gekoppeld
da's een soortelijke knop dus als mijn Alt-Gr rechts naast m'n spatie balk 
Oh jullie hebben het over een laptop
Oh jullie hebben het over een laptop
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Het is op een laptop een extra functie toets omdat een toetsenbord van een laptop kleiner is dan een gewoon toetsenbord en niet alle functies een eigen toets kunnen krijgen, bij een gewoon toetsenbord worden er in combinatie met de FN toets meerdere (multimedia) functies beschikbaar. Deze kun je herkennen aan de tekst met de dezelfde kleur als de tekst op de FN toets.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
ik heb hier een grote balk op mijn toetsenbord zitten alleen die typt transparante letters. klopt dit 
Hail to the king baby!
Pagina: 1