Hi,
Sinds kort heb ik een vreemd probleem, als ik op mijn toestellen in het netwerk wil inloggen krijg ik volgende melding:
Op een ander toestel of smartphone lukt mij dit meteen.
Zo kan ik op dit moment niet op mijn NAS of lokaal aan mijn Ubiquiti cloud key, geen enkele poort lijkt te werken.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Firewall Bitdefender en Windows uitgeschakeld
- Edge, Chrome, Firefox
- Niets zichtbaar in Bitdefender logs
- Browser en windows/firmware updates
- Vast IP adres ingesteld
- Google
Heeft voordien ook altijd gewerkt.
Mijn netwerk bestaat uit allemaal UniFi devices (met vlan's), echter ben ik er zeker van dat het iets op mijn pc is..
Hopelijk heeft iemand hier een idee van wat ik nog kan proberen?
Thanks!
Sinds kort heb ik een vreemd probleem, als ik op mijn toestellen in het netwerk wil inloggen krijg ik volgende melding:
Dit enkel op mijn pc, die in hetzelfde netwerk zit via de kabel.Kan geen verbinding maken
Firefox kan geen verbinding maken met de server op 192.168.2.1:5007.
Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.
Op een ander toestel of smartphone lukt mij dit meteen.
Zo kan ik op dit moment niet op mijn NAS of lokaal aan mijn Ubiquiti cloud key, geen enkele poort lijkt te werken.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Firewall Bitdefender en Windows uitgeschakeld
- Edge, Chrome, Firefox
- Niets zichtbaar in Bitdefender logs
- Browser en windows/firmware updates
- Vast IP adres ingesteld
Heeft voordien ook altijd gewerkt.
Mijn netwerk bestaat uit allemaal UniFi devices (met vlan's), echter ben ik er zeker van dat het iets op mijn pc is..
Hopelijk heeft iemand hier een idee van wat ik nog kan proberen?
Thanks!