Bij copy-paste van een html table naar Excel worden keurig alle rijen en kolommen overgenomen van de website naar Excel. Vanuit Excel copy-pasten naar SAP gaat ook prima, de rijen en kolommen komen keurig overeen in SAP. Maar... Vanuit de table uit de website copy-pasten rechtstreeks naar SAP zorgt ervoor dat alle kolommen in SAP in de 1e kolom samengevoegd terecht komen.
Nu kan ik de HTML aanpassen, ik heb toegang tot de bron. Ik dacht om bijvoorbeeld extra 'onzichtbare' kolommen toe te voegen met daarin een TAB, echter kent HTML geen TAB. Weet iemand een 'stuurteken' in HTML die bij copy-paste een TAB wordt, of een andere oplossing voor dit probleem? Ik wil niet dat gebruikers eerst moeten kopieren naar Excel en dan nog een keer moeten kopieren naar SAP...
Nu kan ik de HTML aanpassen, ik heb toegang tot de bron. Ik dacht om bijvoorbeeld extra 'onzichtbare' kolommen toe te voegen met daarin een TAB, echter kent HTML geen TAB. Weet iemand een 'stuurteken' in HTML die bij copy-paste een TAB wordt, of een andere oplossing voor dit probleem? Ik wil niet dat gebruikers eerst moeten kopieren naar Excel en dan nog een keer moeten kopieren naar SAP...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com