Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Hallo,

Ik had een vraagje.

Ik heb op dit moment een polar M430 voor het hardlopen. Maar ik wil hier nog eventueel bij gaan fitnessen.

Nu zoek ik een smartwatch.Omdat mijn Polar zelf geen muziek opties heeft. Zelf zit ik in het loodgieters vak en zou hem dus niet de hele dag dragen. Maar wel in de avonduren en in het weekend. Maar ook voor gelegenheden.

Er zitten op allebei features die mij wel aanspreken. Zoals hartslag meter en een gps. Ook spotify zonder dat je hierbij je telefoon bij je moet hebben.

Nu lees ik dat bij allebei het een en ander mankeert. Zoals bij de Watch de BPM niet goed werkt en stappenteller. Nu zou ik de stappenteller niet zo zeer gebruiken. Maar hoe is die in de sportschool. Valt de BPM meter snel uit? Of valt dit mee? En hoe zit dit met de Active 2.

Of is het beter om te upgraden naar een betere sporthorloge?

Ik hoop van jullie te horen.

M.v.g. Nick

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-07 15:46
Hi Nick,

Ik raad je aan dit topic door te lezen. Bekijk ook eens de berichten over Gear Tracker (even zoeken in het betreffende topic). Hier ga je veel nuttige info uit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Okey thanks voor het mee denken :D

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda