heavy problemen met HL/CS installeren

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 18:20
Sinds vorige week doet mijn computer raar, maar vrijwel alléén met betrekking tot HL en CS.

Ik heb nu al 7 keer opnieuw geformatteerd en met enkel win98, video- en sounddrivers - en verder NIETS - geprobeerd HL en CS te installeren en het lukt niet meer. ;(

Bij ELK bestand dat ik voor HL download, al is het counterstrike, updates voor HL, ELK bestand veroorzaakt fouten, crashes.
Ik heb al vanaf 15-20 verschillende lokaties CS11 gedownload en nog niet 1x heb ik een bestand foutloos binnengekregen.

Het is nu zelfs zo dat ik HL na de nieuwe install niet meer kan updaten, omdat ook elk updatebestand corrupt is.

"An I/O error occured while installing a file. This is normally caused by bad installation media or a corrupt installation file"

Wie weet er iets meer over deze melding, wat dat nou precies inhoudt. Is mijn moederbord kapot? En hoe zou ik dat kunnen testen? Is mijn internetverbinding slecht?

Ook de HL GOTY met de retail CS werken niet, alles gaat fout, updateprogrammaŽs gaan kapot, als het eindelijk erop staat kan ik niet inloggen. :(

Je zou zeggen dat het aan de harde schijven ligt: ik heb er 2, een nieuwe en een ouwe. Ok, t ligt aan een harde schijf, maar NIET aan allebei. Telkens hetzelfde probleem, welke schijf ik ook gebruik.
Verder heb ik nog niet kunnen ontdekken bij welke andere software dezelfde problemen ontstaan. Tot nu toe nog nergens bij...

NO MORE CS VOOR MIJ! :'( Ik krijg m niet meer geinstalleerd

PS. Ik heb HL GOTY (v1.0.1.0), dus met retail CS, maar zoals ik al zeg, ook die CS werkt niet
Het liefste install ik HL en probeer m (eventueel via 1106) te updaten naar 1107 en dan CD11full te installeren.

Ik ga nu kijken of ik hetzelfde krijg bij UT en Tactical Ops (ook een groot bestand om te dlen en te verwerken)

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mmm dit had ik dus precies het zelfde. Mijn oplossing: de HL van een ander naar mijn hd copieren... is mij ook nooit gelukt op te lossen normaal.

*edit*

Schiet me net te binnen dat ik toen ik dit probeerde op te lossen een kapot reepje geheugen er in had zitten... mischien is dat het :?

Verwijderd

Ok , dit heb ik dus ook gehad :). Snapte er geen reet van, idd alleen cs/halflife.Dacht dat het een softwarematig probleem was. Maar later kreeg ik het dus met alles wat ik wilde installen. En toen ging me computer vaker te crashen ed. Bleek 1 van me geheugen modules kapot te zijn. Dus misschien kan je ff 1tje eruit gooien enzo , of iemand anders geheugen proberen als je maar 1 reepje hebt.

• Stefke
Op donderdag 02 augustus 2001 00:42 schreef Dribbeltje het volgende:
Ok , dit heb ik dus ook gehad :). Snapte er geen reet van, idd alleen cs/halflife.Dacht dat het een softwarematig probleem was. Maar later kreeg ik het dus met alles wat ik wilde installen. En toen ging me computer vaker te crashen ed. Bleek 1 van me geheugen modules kapot te zijn. Dus misschien kan je ff 1tje eruit gooien enzo , of iemand anders geheugen proberen als je maar 1 reepje hebt.
Ik heb er drie, 3x 128mb (2x 100mhz, 1x 133mhz)

Die laatste (133 mhz) heb ik er ongeveer een maand geleden ingeplakt, maar mijn computer begon ECHT pas woensdag/donderdag vorige week problemen te geven...zou het misschien ook iets met de temperatuur te maken hebben van de afgelopen 2 weken? Ik heb een HPpavilion PIII850 met GF2Mx en alleen een CPU en voedingfan. Wordt behoorlijk warm, maar ja, fabrieksopzet he)

De vorige hitteperiode had ik dat geheugen nog niet. Misschien is die vorige week wel een beetje opgefikt, maybe wel omdat ie een 133mhz is op een 100mhz mobo'???

Temperatuur meten van me mobo lukt niet in de bios (KUThp :() maar met MBprobe (progje) meette ik gisteren 64°

Al 2 man met dezelfde probs (geheugen dus), zal wel 3x scheepsrecht zijn.
Zal m dr morgen eens uittrekken.

• Peertje
  • Niet online
geheugen kan ook pas na een tijdje kapot gaan hoor. En ik had ook errors bij het installen van Windows (2K, XP) dat ook werd veroorzaakt door het kapotte geheugen... Ik zal gewoon telkens ff hl met andere modules proberen te spelen en bij welke dei vastloopt is kapot.

• Stefke
Overigens: toen net heb ik HL kunnen updaten met een 1107full die eerder vanavond errors gaf.

Dat is tevens ook de eerste keer dat een bestand NIET herhaaldelijk op precies dezelfde plek die leesfout gaf (nu zelfs gewoon installde)

• Peertje
  • Niet online
Komt omdat je die error past krijgt als dat punt van je geheugen word berijkt.... Bij mij crashde hij ook niet bij het installen op dezelfde plek telkens, daarom snapte ik er dus eerst ook niks van.

• Stefke
Op donderdag 02 augustus 2001 00:54 schreef Matthijsje het volgende:
Komt omdat je die error past krijgt als dat punt van je geheugen word berijkt.... Bij mij crashde hij ook niet bij het installen op dezelfde plek telkens, daarom snapte ik er dus eerst ook niks van.
Niet helemaal, als ik hetzelfde bestand 5x probeer te installeren, komt ie 5x op dezelfde plek met die fout.

Nu voor het eerst loopt de 1107 die vanavond nog een fout gaf deze keer wél door.

Anyway, klinkt erg plausibel, dat kapottegeheugenverhaal. Morgen effe switchen

;( Was net zo blij met mijn 384mb

bij voorbaat tnx als t de oplossing is :)

• Peertje
  • Niet online
Het is de oplossing :) Vervelend maar wara :'(

• Stefke
Op donderdag 02 augustus 2001 01:45 schreef Matthijsje het volgende:
Het is de oplossing :) Vervelend maar wara :'(
Das klopft :D

Ik heb de 133mhz dr uit gehaald en nu werkt het weer. Met alléén die 133mhz startte windows niet eens op |:( (100 mhz mobo, maar ja, volgens die shop moest dat geen probleem zijn)
Met alleen 100Mhz geheugen werkt alles weer.

Tnx! :D
Pagina: 1