Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
iSmartphone, die me toch een jaartje of 3 zoet kan houden. Heb op dit moment een Huawei Ascend ( of zoiets en dat ding is zo traag als de pest. En vreet batterij. Scherm gebarsten, toetsenbord voor berichten te sturen werkt de helft van de tijd niet meer dus...
Wat is je budget?
500 euro, maar mag ook iets meer zijn als er plots een duurdere telefoon serieus in prijs daalt..
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix, misschien eens een zwaardere game uitproberen, aangezien mijn huidige gsm enkel candy crush aankan
, goede navigatieapps gebruiken, voldoende opslagruimte. Degelijke camera, zonder uitmuntend te zijn, daar heb ik al een camera voor. Indien mogelijk opslaggeheugen uitbreidbaar En oh ja; liefst geen notch? EDIT: jammer genoeg heeft de realme 2X pro dit wel. Is niet echt een dealbreaker, maar vind dit wel jammer. Moest deze telefoon eenzelfde camerasysteem hebben als de 9T pro of de Oppo, dan was de keuze al lang gemaakt.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorlopig heb ik 3 keuzes. DE Xiaomi 9T pro, de Realme 2X Pro of de Oppo Reno 2. Mijn droomtelefoon is echter de OnePlus 7T pro. Maar die valt jammer genoeg buiten budget
En ik heb niet onmiddellijk zicht op telefoons die in de nabije toekomst gaan verschijnen, die qua specs zich kunnen meten met de genoemde toestellen/
Welke vragen heb je hier nog over?
Dus iemand die weet over nabije toestellen?
Zijn de toestellen die ik genoemd heb, eigenlijk wel makkelijk in te stellen, ik lees regelmatig het topic van de 9t pro,; maar het lijkt mij een smartphone die zodanig veel instellingen heeft, dat het voor "ouderen" niet meer zo vanzelfsprekend is
Welk OS van de genoemde toestellen is eigenlijk het leukste om mee te werken? Zover ik weet gebruiken ze ieder hun eigen versie van Android( Colos OS etc?)
Alvast bedankt voor de info.
Ik zoek een?
iSmartphone, die me toch een jaartje of 3 zoet kan houden. Heb op dit moment een Huawei Ascend ( of zoiets en dat ding is zo traag als de pest. En vreet batterij. Scherm gebarsten, toetsenbord voor berichten te sturen werkt de helft van de tijd niet meer dus...
Wat is je budget?
500 euro, maar mag ook iets meer zijn als er plots een duurdere telefoon serieus in prijs daalt..
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix, misschien eens een zwaardere game uitproberen, aangezien mijn huidige gsm enkel candy crush aankan
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorlopig heb ik 3 keuzes. DE Xiaomi 9T pro, de Realme 2X Pro of de Oppo Reno 2. Mijn droomtelefoon is echter de OnePlus 7T pro. Maar die valt jammer genoeg buiten budget
Welke vragen heb je hier nog over?
Dus iemand die weet over nabije toestellen?
Zijn de toestellen die ik genoemd heb, eigenlijk wel makkelijk in te stellen, ik lees regelmatig het topic van de 9t pro,; maar het lijkt mij een smartphone die zodanig veel instellingen heeft, dat het voor "ouderen" niet meer zo vanzelfsprekend is
Welk OS van de genoemde toestellen is eigenlijk het leukste om mee te werken? Zover ik weet gebruiken ze ieder hun eigen versie van Android( Colos OS etc?)
Alvast bedankt voor de info.
[ Voor 5% gewijzigd door Acemath op 18-12-2019 13:13 ]