[iOS/Android] Marvel Strike Force

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Hey Tweakers

Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die Marvel Strike Force (MSF) spelen. Zou leuk zijn als we hier wat kennis kunnen delen en over de game kunnen praten of discussiëren. :)

Het is een game in de stijl van Star Wars: Galaxy of Heroes en Looney Tunes: World of Mayhem.
Je verzamelt personages, upgrade hun gear, levels en skills, en vervolgens vecht je in 5v5 gevechten in diverse gamemodes bijv. Arena, Raid, Alliance War.

Website van de game: https://www.marvelstrikeforce.com/en

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/cdn.toucharcade.com/wp-content/uploads/2018/03/marvel-strike-force-guide-gameplay.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/cdn.toucharcade.com/wp-content/uploads/2018/03/marvel-strike-force-guide-modes.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/cdn.toucharcade.com/wp-content/uploads/2018/03/marvel-strike-force-guide-roster.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/cdn.toucharcade.com/wp-content/uploads/2018/03/marvel-strike-force-guide-blitz.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Er zijn maar weinig mensen die dit spelen zo te zien? Zelf zie ik het topic ook nu pas.
De game is zeker een aanrader!

Zelf ben ik een release speler, met op dit moment zo'n 8,5m TCP. Speel in een internationale alliance genaamd Globo-Gym, waarvan de core spelers sinds release met elkaar samen spelen.

Op dit moment is het vooral gear grinden voor de release van DD4 en daarmee bepalen welke teams ik naar G15 zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Loadichus schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:58:
Er zijn maar weinig mensen die dit spelen zo te zien? Zelf zie ik het topic ook nu pas.
De game is zeker een aanrader!

Zelf ben ik een release speler, met op dit moment zo'n 8,5m TCP. Speel in een internationale alliance genaamd Globo-Gym, waarvan de core spelers sinds release met elkaar samen spelen.

Op dit moment is het vooral gear grinden voor de release van DD4 en daarmee bepalen welke teams ik naar G15 zet.
Wow 1e reactie :D
Denk niet dat er veel zijn hier nee.. Zelf 9,2 mil TCP, ook sinds release. Ben m'n timed DD3 run nog aan het doen maar daarna idd hoarden voor het leven + nieuwe toons gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Ben je al aan het voorbereiden welke characters je gaat gebruiken in DD4 @Angeloonie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Loadichus schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:26:
Ben je al aan het voorbereiden welke characters je gaat gebruiken in DD4 @Angeloonie ?
Niet echt :P
Ben in m'n timed DD3 run nog steeds met Global bezig (morgen of overmorgen naar Cosmic), en gezien de shitload aan materials die je voor G14 weer nodig hebt heb ik er nog niet serieus naar gekeken. Wacht wel tot DD3 klaar is en bekende spelers de beste toons voor DD4 hebben gevonden :+ Voorkomt weer dat ik onnodig resources in toons steek die ik toch niet nodig heb in DD (/kijkt naar Ultron).

Jij wel?

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Ook een MSF-speler hier, wel geen release speler zoals jullie. Ik heb sinds kort de 210 dagen speeltijd overschreden. Inmiddels 1,6 mil TCP. Ik groei niet zo snel als ik zou willen, het is soms moeilijk om elke dag alle 'taken' uit te voeren. Er is zoveel content, al verlicht de blitz sim wel de druk op het blitzen, waardoor ik elke dag wat extra tijd heb! :)

Ik had toch verwacht dat er meer tweakers zouden spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Inmiddels ben ik zo'n 12m TCP en heb ik bijna mijn eerste keer DD4 klaar. Ik zal blij zijn als die ellende voorbij is.

De laatste wijzigingen betreft ISO requirements voor Doom raids is wel extreem vervelend. Mijn huidige Alliance doet dagelijks Doom raids op 60% en ik weet niet of dat nog haalbaar is als de update morgen dropt.

Ik record inmiddels ook mijn kill orders in Doom raids, mochten anderen daar interesse in hebben.
Zo maakt bijvoorbeeld Kestrel echt het verschil in de tech nodes: YouTube: Doom raid - Tech - Node 1 (One shot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
"Flinke schop!" Ook ik ben onlangs begonnen met dit spel. Ben nog maar lvl49 maar heb een redelijk defenders team om me een beetje staande te houden bij Blitz, arena etc. Spelen jullie dit ook nog steeds?

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Deurstopper schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:30:
"Flinke schop!" Ook ik ben onlangs begonnen met dit spel. Ben nog maar lvl49 maar heb een redelijk defenders team om me een beetje staande te houden bij Blitz, arena etc. Spelen jullie dit ook nog steeds?
Jazeker :)
Inmiddels 13M+ collection power, en ben klaar om Adam Warlock te unlocken (wel maar 5*).

Defenders is een OK team, maar ik zou als ik jou was z.s.m. Infinity Watch gaan farmen wanneer het kan. Nebula en Gamora kan al, en weet niet of je via de event Phyla-Vell al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:29:
[...]

Jazeker :)
Inmiddels 13M+ collection power, en ben klaar om Adam Warlock te unlocken (wel maar 5*).

Defenders is een OK team, maar ik zou als ik jou was z.s.m. Infinity Watch gaan farmen wanneer het kan. Nebula en Gamora kan al, en weet niet of je via de event Phyla-Vell al hebt?
Wow nee, nog niet merk wel dat ik nu vastloopt bij villain campaigns dus ben nu een sinister 6 team aan het maken. Ook geen verkeerde keuze toch?
Infiniti watch ga ik eens naar kijken, bedankt voor de tip! Nebula en Gamora heb ik nog niet, zal dat event eens checken :)

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAGGERNAUT
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 13-02-2022
Hallo iedereen

Ik was het aan het lezen , en ik speel msf ook al een tijdje . Een erg leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAGGERNAUT
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 13-02-2022
Weet niet of deze chat nog actief is 🤭. Maar zou graag met meer Nederlandse spelers in contact komen😃😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pitbull-420
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-03-2022
Als er nog mensen op zoek zijn naar een leuke gezellige active Nederlandse alliance zijn jullie altijd welkom. Zoek onze alliance op of stuur mij een berichtje Pitbull-420

Alliance naam: Nederland
Platinum 2 in war
30% doom raid bijna 60%
Doom2 30%
Pagina: 1