Kostenanalyse inlogvak op bestaande website

Pagina: 1
Acties:
  • 583 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroline2359
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08-09-2020
Dag allemaal,

Voor een project op school moet ieder teamlid een individuele actie uitwerken rond ons gekozen bedrijf. Ik heb hierbij gekozen om iets te doen rond de mentale gezondheid van de werknemers door middel van een online platform op de reeds bestaande bedrijfswebsite. Het zou dan ook zeer interessant zijn om hiervan een geschatte prijs te weten.

Wat ik voor ogen heb is dat de medewerkers kunnen inloggen met een persoonlijke login, vervolgens worden doorverwezen naar een nieuw tabblad met daarop een soort vragenlijst. Een vraag dat door de personeelscoach kan worden gesteld en ook door deze persoon kan worden aangepast. (Dus manuele aanpassing moet mogelijk zijn.) Bv. 'Hoe voelt u zich vandaag?' `De medewerker kan dan antwoorden door middel van een smiley. Vervolgens wordt men doorverwezen naar een tekstvak met als (onveranderlijke) vraag: 'Is er iets wat wij als bedrijf kunnen doen om dit gevoel te behouden/ te verbeteren?' Daaronder staat dan een tekstvak waarin men een tekst kan typen tot een aantal honderden karakter. Ook zou er nog ergens een afvinkbox moeten staan met de vraag: 'wenst u anoniem te blijven?'. Vervolgens wordt de medewerker eventueel doorgestuurd naar de volgende vraag.

De uitvoering (programmeren zelf) hoef ik gelukkig niet te verwezenlijken. Het zou wel heel interessant zijn als ik per onderdeel de kost ervan zou weten, ook het uurloon dat een programmeur aanrekent voor dit werk en de geschatte tijdsduur. Ook zou ik graag weten of er hier maandelijkse (onderhouds)kosten aan zijn verbonden.

Aan de persoon of personen die mij kunnen verder helpen hiermee, alvast bedankt!
Tips en vragen zijn altijd welkom.

Caroline Buelens
Studente Accountancy-Fiscaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:03
Ik denk dat je nog moet nadenken over hoe de data verder wordt verwerkt en voor andere (HR?) medewerkers weer inzichtelijk kan worden gemaakt, of valt dat buiten de opdracht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
En wat heb je zelf al gevonden?

Het is geen duidelijke uiteenzetting van wat je precies wil maar eerder een warrig verhaal.

Verder heb je zelf nog helemaal niks uitgezocht, zo lijkt het althans.

Dit is jouw opdracht, niet de onze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:53

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Gewoon een fictief bedrag bedenken en een aantal uren aanhouden, vervolgens maandelijkse onderhoud kosten rekenen a x uur.

Het is maar een schoolopdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:56
Ik zou in ieder geval iets van AVG benoemen in het document. Verder: knooppunt-analyse

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
caroline2359 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:50:
Het zou wel heel interessant zijn als ik per onderdeel de kost ervan zou weten, ook het uurloon dat een programmeur aanrekent voor dit werk en de geschatte tijdsduur.
Heb je al offertes uit staan bij bestaande bedrijven in binnenland, buitenland, india, etc. etc.?
Management wil graag India want dat is lekker goedkoop. Moet je wel daarna iemand vinden die de rommel repareert ;)
Oftewel: alles is speculatief.

[ Voor 15% gewijzigd door DJMaze op 17-12-2019 21:18 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

BFmango schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:58:
En wat heb je zelf al gevonden?

Het is geen duidelijke uiteenzetting van wat je precies wil maar eerder een warrig verhaal.

Verder heb je zelf nog helemaal niks uitgezocht, zo lijkt het althans.

Dit is jouw opdracht, niet de onze...
Dit wil ik wel benadrukken. Het is jouw schoolopdracht. Er lijkt geen daadwerkelijk programmeer issue te zijn, ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat je nog niet veel zelf gedaan lijkt te hebben en het komt een klein beetje over op werving ;) Ik kan dan ook niet anders dan je topic sluiten.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.