Iphone 4, ios10?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak3r28
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 04-06-2022
Mijn vraag is, kan ik een IOS 10 op de Iphone 4 downloaden of installeren? het heeft nu een IOS 7 en het zegt dat het al up to date is.

Ik wou wat apps downloaden via de appstore en het zegt dat ik minimaal IOS 10 ervoor nodig heb om bepaalde apps te kunnen downloaden.

dus kan ik met de iphone 4 een IOS 10 downloaden of is dat niet mogelijk?

Ik hoor graag. :*)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helgie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-07-2021

Helgie

Misantroop

Nope, onmogelijk.

Hypocrites must die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nee, zelf een 4S kan niet op ios10. alleen een 5(c)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak3r28
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 04-06-2022
Oh thanks voor de quick replies,

Dus als ik iets op de appstore wil downloaden en het vereist IOS 10, dan moet ik echt een telefoon kopen die IOS 10 ondersteund?

Kennen jullie toevallig sterke telefoons die ook nog eens IOS 10 ondersteund?

Ik had zelf een Samsung galaxy j5 2017 alleen is die beeld kapot gegaan omdat het toch een gevoelig telefoon is met het werken in de winter er kwam ook nog beetje regen op mijn telefoon en de beeld is nu kapot.

Ik weet dat een iphone 4 wel sterk is na meerdere keren vallen werkt hij nog steeds top, alleen jammer dat het nu geen IOS 10 ondersteund en dat heb ik wel nodig voor de apps die ik wil installeren.

Ik hoor graag als u het weet :) thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

iPhone SE, you're welcome!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Geen enkele telefoon houdt van valpartijen en oudere toestellen houden niet van vocht. Wil je per se iOS en een degelijke telefoon, de XR is dan je beste koop. Die kan wel wat hebben met een degelijke case.

Wil je hetzelfde formaat, dan de iPhone SE. Goedkoop tweedehands verkrijgbaar voor ruim onder de 200 euro.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1