lame UT skins

Pagina: 1
Acties:

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 12:08
Ik speel Instagib Capture the Flag en ik kan me altijd dood ergeren aan van die lame skins

Op nr 1 staat bij mij de CowSkin....bah!
Dat ding is veel kleiner en dus moeilijker te raken.
Ook de Skaarj skin komt mijn server niet op....als die dodged rolt hij over de grond ----> niet te raken dus....

Maar het erge is dat als je ze erop aanspreekt een grote bek krijgt: "I play with the skin I want! "
Hmmmm.....ff een adminlogin doen >:)
Of ze zijn zich van geen kwaad bewust....tja....dan kun je ook niet boos blijven...

wat vinden jullie hiervan?

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
forced player models? weet niet of dit kan maar ik heb het altijd iig bij quake.. ik vind het al die andere skins namelijk ook lame |:(

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 00:28 schreef Matthijsje het volgende:
forced player models? weet niet of dit kan maar ik heb het altijd iig bij quake.. ik vind het al die andere skins namelijk ook lame |:(
Werkt ook in UT, maar daar heet het Force Default Models.. dan worden alle Skaarjs en Cows door de gewone UT mannetjes vervangen en dat speelt veel lekkerder :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

yeps gewoon Force Default Models aan en je ziet alleen dat ze die kutskins hebben als je ze aan snot schiet :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Boomrups
Thnx m8s :)

Ik vroeg me inderdaad al af waar dat voor was.....

Verwijderd

een cow? ik heb een pantoffeldiertje skin...wreeed, maar niemand ziet mijn coole moves als dodge... :(

:7

Verwijderd

DuBBel DuBBel

Verwijderd

kan iemand hier skins maken btw voor UT??

dan moet die mij eens mailen

prototype001@hotmail.com

wil ik'm een gunst vragen

(en kom nou niet met de faq, want ik voer'm aan je als spinazi aan een eend!)

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op vrijdag 03 augustus 2001 04:11 schreef Type het volgende:

prototype001@hotmail.com

zeker een skin waarmee niemand je ziet?

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 17:12

EXX

EXtended eXchange

Op donderdag 02 augustus 2001 00:15 schreef Boomrups het volgende:
Ik speel Instagib Capture the Flag en ik kan me altijd dood ergeren aan van die lame skins

Op nr 1 staat bij mij de CowSkin....bah!
Dat ding is veel kleiner en dus moeilijker te raken.
Ik speel anders altijd als NaliWarCow. Geeft een beetje een compensatie voor het feit dat je met een 28K8 modemverbinding moet opboksen tegen al dat ISDN/ADSL/Kabel geweld. >:)

Overigens is die koe niet echt kleiner: ze is veel "dikker" dan een normaal model en ook het schiettuig dat hoog op de rug gedragen wordt is ook een deel van het model. Moo!

Wat pas echt lame is zijn die zwarte "cloaked" skins :r Die zie je dus niet of nauwlijks staan. :(

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

dat je zwamt, het lijkt mij dat UT net zoals q3 een hitbox heeft die je hits registreert ongeacht de grote van het model, als het dat niet heeft is het gewoon een kutspel...

en die mensen hebben gelijk, ze spelen met de skin die ze willen en dan kan jij ze als l33t admin wel 20x kicken maar dan gaan ze toch gewoon naar een andere server waar d'r geen punt van word gemaakt...

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 11:17 schreef GummiEnte het volgende:

[..]

dat je zwamt, het lijkt mij dat UT net zoals q3 een hitbox heeft die je hits registreert ongeacht de grote van het model, als het dat niet heeft is het gewoon een kutspel...
Wie weet hier meer van? Ik heb dit altijd al willen weten, want volgens mij is een Nali veel moeilijker te raken dan een Boss!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Nah ik vind wel wat het echt zuigt als mensen opzettelijk erg donkere (compleet zwarte) skins gaan gebruiken om zo moeilijk zichtbaar te zijn. Ik ben helemaal voor "Forced Default Models", kan niemand cheaten door donkere/kleine skins te gebruiken...

Het is niet zo zeer de "kleinere" hit-box maar het simpel weg niet kunnen ZIEN van players dat ik wel irro vind.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Boomrups
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:26 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Wie weet hier meer van? Ik heb dit altijd al willen weten, want volgens mij is een Nali veel moeilijker te raken dan een Boss!
Voor mij gevoel is dat ook zo....Bossskins zijn lekker groot. Maar misschien heeft dat ook wel gewoon te maken met iets in je hersenen, en met je oog-hand-coördinatie ofzo....

[..]

Ik zweer het je, je kan heel makkelijk over een cowskin heen schieten. Als iemand met een 'gewone' skin bukt...dan kan je daar toch ook over heen schieten?

Verwijderd

f*kn agree !!

>:)

Verwijderd

/me heeft nergens last van..

als je kan aimen dan kan je ook de COW raken... tja je bent goed of je bent het niet :)

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 13:13 schreef Boomrups het volgende:

[..]

Voor mij gevoel is dat ook zo....Bossskins zijn lekker groot. Maar misschien heeft dat ook wel gewoon te maken met iets in je hersenen, en met je oog-hand-coördinatie ofzo....
[..]

Ik zweer het je, je kan heel makkelijk over een cowskin heen schieten. Als iemand met een 'gewone' skin bukt...dan kan je daar toch ook over heen schieten?
Jups... cow is gewoon een persoon 'hurkend'... dus is gewoon iets minder laag mikken...

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 15:10 schreef Xtentic het volgende:
/me heeft nergens last van..

als je kan aimen dan kan je ook de COW raken... tja je bent goed of je bent het niet :)
Ik ben et met je eens, et is pas lame als je die mesnen die die skins gebruiken van je server kicked :(
En en dat de ene makelijker te raken is dan de ander heeft gewoon met jezelf te maken.
NP met raken van welke skins dan ook.
Ik gebruik zelf gewone skin om geweur over skin te voorkomen. :D

Verwijderd

Hmmmm.....ff een adminlogin doen >:)

Dat jij een grote eikel bent. Iemand kicken terwijl hij niets speciaals doet.

Ik betwijfel trouwens dat je ergens admin bent. Daar kiezen ze goeie spelers voor.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-11 14:33

Garrett

Watercooler

Iedereen is vrij om te spelen met de skin die ze zelf willen toch?

Als je zegt dat je ze niet raken kan, dan moet je maar lekker oefenen he? :+

I love watercooling

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 16:25 schreef shakur het volgende:

[..]

Ik ben et met je eens, et is pas lame als je die mesnen die die skins gebruiken van je server kicked :(
En en dat de ene makelijker te raken is dan de ander heeft gewoon met jezelf te maken.
NP met raken van welke skins dan ook.
Ik gebruik zelf gewone skin om geweur over skin te voorkomen. :D
Ik speel met de standaard FEMALE skin enzo... ik wordt amper geraakt (vind ik) maar ik raak eingelijk (altijd/heelvaak) de cows en andere vage skinned personen :)

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 16:41 schreef Garrett het volgende:
Iedereen is vrij om te spelen met de skin die ze zelf willen toch?

Als je zegt dat je ze niet raken kan, dan moet je maar lekker oefenen he? :+
Juist jah... door veel te spelen... leer je ;)... dus spelen!

• Boomrups
Op vrijdag 03 augustus 2001 16:37 schreef Guuske het volgende:

[..]

Dat jij een grote eikel bent. Iemand kicken terwijl hij niets speciaals doet.

Ik betwijfel trouwens dat je ergens admin bent. Daar kiezen ze goeie spelers voor.
Nounou, we hoeven niet agressief te worden. Je kan toch ook wel je mening geven zonder te flamen?

Ik heb inderdaad admin, zij het maar van onze clanserver.... en ik vind het persoonlijk niet lame om mensen te kicken die zo'n skin hebben. Daar hebben we het binnen onze clan ook al uitvoerig over gehad.
Ik snap dat de mensen van EpicGames die skins nou eenmaal in het spel hebben gestopt, dus iedereen zou ze mogen gebruiken. Maar ik vind het toch een teken van zwakte.....een speciale skin aantrekken om moeilijker raakbaar te zijn. Oefen dan gewoon op je moves.

Naja, ik wou gewoon julie mening weten, en ik zie nu dat ik een van de weinigen ben die er zo over denk.

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 19:10 schreef Boomrups het volgende:

[..]

Ik snap dat de mensen van EpicGames die skins nou eenmaal in het spel hebben gestopt, dus iedereen zou ze mogen gebruiken. Maar ik vind het toch een teken van zwakte.....een speciale skin aantrekken om moeilijker raakbaar te zijn. Oefen dan gewoon op je moves.
als ik een van die skins gebruik is dat omdat ik ze grappig vind (de cow skin) niet omdat ik een of ander vaag voordeel wil hebben, trouwens je zegt het zelf "Oefen gewoon op je moves" leer mikken en je hebt er een stuk minder "last" van. als dat te moeilijk is heb je duidelijk het verkeerde spel gekozen...

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Bij InstaGid maakt het toch helemaal niets meer uit, mik dan gewoon op de benen..

Verder vind ik Skaarjs en Cows alleen maar makkelijker mikken, ze zijn beide veel breeder..

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 20:02 schreef Timpie2000 het volgende:
Bij InstaGid maakt het toch helemaal niets meer uit, mik dan gewoon op de benen..

Verder vind ik Skaarjs en Cows alleen maar makkelijker mikken, ze zijn beide veel breeder..
mee eens..

Instagib ROCKS !:)

Verwijderd

Ik gebruik meestal de Skaarjwarrior....die is vooral handig met dodgen >:)

• Rexomnium
  • Laatst online: 09:31

Rexomnium

Vincam aut moriar

Wat een ontzettende hoop crap! Een nali warcow heeft precies dezelfde 'hitgrootte' als een normaal mannetje. En hetzelfde geldt voor die skaarjwarrior. En dodgen met een koprol? Gewoon ff een shockcombo en dat gozertje is history. Ik vind dat je je aanstelt.

Maarre kick alsjeblieft de mensen van je clanserver die met zo'n skin spelen. Ik neem aan dat ze daar per ongeluk terecht zijn gekomen en binnen no-time op een echte server zitten.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:05 schreef Larzan het volgende:
Wat een ontzettende hoop crap! Een nali warcow heeft precies dezelfde 'hitgrootte' als een normaal mannetje. En hetzelfde geldt voor die skaarjwarrior. En dodgen met een koprol? Gewoon ff een shockcombo en dat gozertje is history. Ik vind dat je je aanstelt.
hmmm, ik geloof dat je op de laatste lan toen ik met de warcow speelde wel anders piepte ;)
maar ik kan het mis hebben, 't kan ook evert geweest zijn

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Waarom kicken?
Schakel gewoon die skins uit, dan ben je er vanaf.

En de Cow is net zo makkelijk te raken als elke andere speler. Ook met headshots. Schiet maar eens boven de cow, dan heb je een headshot, raar maar waar. De "hitboxes" zijn gewoon hetzelfde.

Ik snap daarom ook niet waarom sommigen de vrouwenmodels/skins nemen omdat die zogenaamd moeilijker te raken zijn (dunner).
Slaat namelijk nergens op :-p

• Boomrups
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:41 schreef GummiEnte het volgende:

[..]

... trouwens je zegt het zelf "Oefen gewoon op je moves" leer mikken en je hebt er een stuk minder "last" van.
Dat is waar, en zo heb ik het nog niet bekeken....thnx :)

Maarre kick alsjeblieft de mensen van je clanserver die met zo'n skin spelen. Ik neem aan dat ze daar per ongeluk terecht zijn gekomen en binnen no-time op een echte server zitten.
En weer een regelrechte flame....

Misschien heb ik mijn eigen mening te agressief gebracht in mijn openingspost, maar ik ben een heel redelijk persoon en dit soort reacties vind ik dan jammer en overbodig

Verwijderd

En dodgen met een koprol? Gewoon ff een shockcombo en dat gozertje is history.
Dodgen is eigenlijk gemaakt om combo te ontwijken :D

Verder kan je niet eens combo-en bij instagib :+

Oh , mik op iemands hoofd bij instagib , de box van het hoofd schijnt iets groter te zijn dan die van het lichaam.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:43 schreef GummiEnte het volgende:

[..]

hmmm, ik geloof dat je op de laatste lan toen ik met de warcow speelde wel anders piepte ;)
maar ik kan het mis hebben, 't kan ook evert geweest zijn
[offtopicblablaba]

We zullen zien mijn beste gummi...we zullen zien bij de volgende LAN :) (volgende week)

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Naar mijn mening ben je gewoon een slechte UT speler als je de settings van de server naar je eigen hand moet zetten om te kunnen winnen.....

Toen ik voor het eerst die Cow tegenkwam heb ik hem helemaal verrot geschoten. Ik zie het meer als een uitdaging om dat soort luitjes te pakken...

Bovendien heb ik geen problemen met de skins.......dus niet zeuren maar oefenen!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zaterdag 04 augustus 2001 00:42 schreef Boomrups het volgende:

En weer een regelrechte flame....

Misschien heb ik mijn eigen mening te agressief gebracht in mijn openingspost, maar ik ben een heel redelijk persoon en dit soort reacties vind ik dan jammer en overbodig
Ja je hebt gelijk...Dat was ff een flame en hoeft nou ook weer niet zo.

Maar ik wordt er een beetje moe van hoe mensen altijd zo kunnen peeuwen over dingen die in een spel zitten. De één vindt de shock lame, de ander de flak, sommigen vinden het lame met wat voor skin je speelt en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Alleen die laatste optie kan je iets aandoen (force default models), maar de rest is nou eenmaal niets aan te doen en moet je maar aannemen. En zolang er online games zijn, zijn er online irritaties. Eigenlijk moet je dan dat spel niet spelen als je er zo'n last van hebt.

Je speelt online spellen voor de fun. Andere mensen willen ook fun hebben. Vaak is dat op een andere manier dan jij. Campen, andere skins, wapengebruik, etc etc. Dat is iemands stijl. En jij of een ander kan daar niets aan doen. Gelukkig niet.

Maar ik vind dus nog steeds dat je je aanstelt. Komop hoor niet zo moeilijk. Tis maar een spelleke.

Verwijderd

lame = cool = te moeilijk voor velen = gewoon dat jij te slecht bent om ze te pakken = jammer dan voor jou = probeer een andere server = Next!

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 04:38 schreef Bass64 het volgende:

[..]

zeker een skin waarmee niemand je ziet?
nopez, een skin modifien, zodat het logo van de clan waar ik inzit erop staat :)

• Boomrups
Owke, ik denk dat ik na jullie postings toch wel enigszins mijn mening moet herzien....

En Larzan heeft zeker gelijk dat iedereen het voor de fun speelt, maar als jij gaat campen of lamen dan weet je gewoon dat je de fun voor anderen bederft.

Maargoed, dat soort mensen zijn er gewoon. En daar kun je verder niet zo heel veel aan doen.

Case closed.... amen

Verwijderd

Maar probeer nu maar eens mijn pantoffeldiertje-skin te raken, lukt je nimmer nooit larzzzz :)

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zaterdag 04 augustus 2001 17:18 schreef Patrique2 het volgende:

[..]

Maar probeer nu maar eens mijn pantoffeldiertje-skin te raken, lukt je nimmer nooit larzzzz :)
Patrique: Lik JIJ nou toch es mijn reet :P :)

Ik heb zojuist een skin van een lichtdeeltje gevonden. Echt cool. Die is lekker veeeel beter!

Verwijderd

damn you mothafucka, lichtdeeltjes skins...

denk denk denk...fuck,,,

NOU NOU NOU, ik heb een nanoprotonskin-etje...

what ya wanna do now! lick MY ass, sinteklaes! :P

Verwijderd

Ik heb ff een aimbot voor lichtdeeltjes gedownload.

Ik speel wel onder "[GoT]*Femme*" als ik 'm gebruik.

:)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18

[..]

en die mensen hebben gelijk, ze spelen met de skin die ze willen en dan kan jij ze als l33t admin wel 20x kicken maar dan gaan ze toch gewoon naar een andere server waar d'r geen punt van word gemaakt...
eindelijk iemand met hersens

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
Ik heb lange tijd UT gespeeld en ik zag een keer iemand met een helemaal zwarte skin die in een hoekje met instagib ging campen, die gast zag je dus gewoon NIET.. :( Dat was echt ZO DOOI

Tsjee, net na ongeveer 3 maanden weer een keer Instagib gespeeld, en het ging niet echt lekker. :'( In een game van 10 werd ik een paar keer 4e en 5e. Gelukkig wel steeds scores boven de 20 (in potjes van 30). Ach ja, maar weer es een keer UT gaan spelen.

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 20:10 schreef basiep het volgende:

[..]

eindelijk iemand met hersens
mja, ik maakte zo'n beetje dezelfde opmerking de eerste pagina en ik word vergeten *snik* ;)

anyway, ik denk dat er wel een slotje op kan de discussie is beëindigd en ze gaan nu het sexleven van pantoffel diertjes bespreken...

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zaterdag 04 augustus 2001 17:44 schreef Patrique2 het volgende:
damn you mothafucka, lichtdeeltjes skins...

denk denk denk...fuck,,,

NOU NOU NOU, ik heb een nanoprotonskin-etje...

what ya wanna do now! lick MY ass, sinteklaes! :P

Nanoproton :? Ya ya ya whatever.

Ik heb nu een nieuwe skin. Een quarkskin.

Nee dat is geen melkproduct, maar het kleinst gemeten deeltje :)

Verwijderd

een hypothetisch deeltje, ze hebben het nog nooit gezien :)
kortom, je loopt rond als een theorie ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op vrijdag 03 augustus 2001 04:11 schreef Type het volgende:

prototype001@hotmail.com

Mijn oude MO clanskin(dat blauwe is geanimeerd en beweegt dus net als vloeistof):
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.lanphen/Pictures/Mo-skin-achter.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.lanphen/Pictures/Mo-skin-voorkant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.lanphen/Pictures/Mo-skin-zijkant.jpg

Als je echt een eigen skin wilt hebben kan je me mailen en kijk ik of ik wat kan doen voor je :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Heee, dat is onze oude skin :)
alleen jammer dat ie te groot was om iedereen te laten downloaden als ze op onze srever wouden :/

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op zondag 05 augustus 2001 13:29 schreef zlito het volgende:
Heee, dat is onze oude skin :)
alleen jammer dat ie te groot was om iedereen te laten downloaden als ze op onze srever wouden :/
Yeps, om nou iedereen die tegen ons wilde spelen 2,8 mb te laten downloaden was ook zo wat :)

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 10:54 schreef Taro het volgende:

[..]

Mijn oude MO clanskin(dat blauwe is geanimeerd en beweegt dus net als vloeistof):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Als je echt een eigen skin wilt hebben kan je me mailen en kijk ik of ik wat kan doen voor je :)
kewl!!

eeh, vraagje, kan je ff op deze zite kijken, ff stukkie naar beneden

dat zijn de logotjes, ik mail je nog wel trouwens, gewoon op je chello of moet ik op hotmail ofzow mailen??

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op dinsdag 07 augustus 2001 17:02 schreef Type het volgende:

[..]

kewl!!

eeh, vraagje, kan je ff op deze zite kijken, ff stukkie naar beneden

dat zijn de logotjes, ik mail je nog wel trouwens, gewoon op je chello of moet ik op hotmail ofzow mailen??
Gewoon chello mail, of irc #rvl op irc.quakenet.org

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

En owjah, als je een eigen server hebt, hebt je er pas wat aan, want de skins moeten zich natuurlijk ook op de server bevinden en iedereen die op die server wil spelen moet die skin downloaden.
Nu is dat op zich niet zo'n probleem, maar deze skin was meer dan 2MB, en daar doe je wel een paar minuten over als je hem van de UT server moet downloaden.....

Maarja als je het nog steeds wil (ik ga geen moeite doen voor nix) mail me dan maar ff jah

Verwijderd

heb je url gecheckt??

ennuhm, tja, het is meestal dat we gewoon warz kunnen spelen, als ik ga oefenen heb ik gewoon metal guard met von skin

maar ik mail je wel ff dan

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
het boeit mij niet wat voor skins de tegenstander heeft, ten eerste, een beetje goeie UT speler raakt alles wel ten 2e, meestal zijn het van die newbe's die van die vage maffe skins gebruiken (skaarja, cow, etc) dus ...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 08 augustus 2001 15:44 schreef Type het volgende:
heb je url gecheckt??

ennuhm, tja, het is meestal dat we gewoon warz kunnen spelen, als ik ga oefenen heb ik gewoon metal guard met von skin

maar ik mail je wel ff dan
Nogmaals je moet wel een eigen server hebben he, anders heb je er geen drol aan!

Pagina: 1