Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een zakelijke pc waarop ook flyers ontwikkeld worden. Het betreft een pc waarop een beginner gebruik gaat maken van Photoshop, Indesign e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800,- Inclusief BTW is het maximale wat uitgegeven mag worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
A-merken, bewezen systemen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsarm is een pre, maar een computer mag geluid maken. Energieverbruik zo laag mogelijk. Aansluiting van één 27 inch monitor (HP, type onbekend) via HDMI. Verder geen bijzonderheden.
Ga je overklokken?
N.v.t.
Wat verwacht je van ons?
Klopt het systeem wat ik in elkaar heb gezet? Heb ik iets over het hoofd gezien qua ruimte in de behuizing. Het is een mini behuizing. De bijgeleverde processorkoeler zou 12 cm zijn en de ruimte in de behuizing kan als ik het goed heb begrepen 16 cm kwijt. Daarnaast heb ik een voeding van 450W toegevoegd. Is dit toereikend?
Edit: Verstuur gedrukt i.p.v. toon voorbeeld
Een zakelijke pc waarop ook flyers ontwikkeld worden. Het betreft een pc waarop een beginner gebruik gaat maken van Photoshop, Indesign e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800,- Inclusief BTW is het maximale wat uitgegeven mag worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
A-merken, bewezen systemen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsarm is een pre, maar een computer mag geluid maken. Energieverbruik zo laag mogelijk. Aansluiting van één 27 inch monitor (HP, type onbekend) via HDMI. Verder geen bijzonderheden.
Ga je overklokken?
N.v.t.
Wat verwacht je van ons?
Klopt het systeem wat ik in elkaar heb gezet? Heb ik iets over het hoofd gezien qua ruimte in de behuizing. Het is een mini behuizing. De bijgeleverde processorkoeler zou 12 cm zijn en de ruimte in de behuizing kan als ik het goed heb begrepen 16 cm kwijt. Daarnaast heb ik een voeding van 450W toegevoegd. Is dit toereikend?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,05 | € 195,05 |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,99 | € 74,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G | € 175,67 | € 175,67 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 133,92 | € 133,92 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 60,- | € 60,- |
1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
1 | Solid state drives | WD Blue SSD M.2 (3D v-nand (TLC) 1TB | € 105,- | € 105,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 809,63 |
Edit: Verstuur gedrukt i.p.v. toon voorbeeld

[ Voor 53% gewijzigd door bes-r op 17-12-2019 18:57 ]