Goeiemiddag allen,
Na al een hele tijd lezen en meevolgen op Tweakers ben ik hier ook met een vraag
Wij zitten in onze groep met verschillende bedrijven.
Sommige van deze bedrijven zitten al op Office 365 en sommige nog niet.
Nu ons probleem.
Het delen van mailadressen onderling.
Vroeger deden wij een csv export (csvde) op de verschillende locaties en daarna terug een import zodat alle mailadressen van de verschillende firma's in een groepje kwamen onder de Public Folders per bedrijf.
Met onze office365 firma's lukt dit jammer genoeg niet meer.
Hoe pakken jullie dit aan of hebben jullie hier een oplossing voor?
Ik heb al heel veel Google info gelezen maar specifiek op mijn situatie vind ik niet veel terug..
Jammer genoeg.
Mochten jullie mij op de juiste weg kunnen brengen of al de juiste keywords kunnen toefluisteren zou ik al veel verder staan
Na al een hele tijd lezen en meevolgen op Tweakers ben ik hier ook met een vraag
Wij zitten in onze groep met verschillende bedrijven.
Sommige van deze bedrijven zitten al op Office 365 en sommige nog niet.
Nu ons probleem.
Het delen van mailadressen onderling.
Vroeger deden wij een csv export (csvde) op de verschillende locaties en daarna terug een import zodat alle mailadressen van de verschillende firma's in een groepje kwamen onder de Public Folders per bedrijf.
Met onze office365 firma's lukt dit jammer genoeg niet meer.
Hoe pakken jullie dit aan of hebben jullie hier een oplossing voor?
Ik heb al heel veel Google info gelezen maar specifiek op mijn situatie vind ik niet veel terug..
Jammer genoeg.
Mochten jullie mij op de juiste weg kunnen brengen of al de juiste keywords kunnen toefluisteren zou ik al veel verder staan