Vraag

• Antares
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-11 12:47
Ik zoek een?
een nieuwe android smartphone.

Wat is je budget?
€250 a 300. Is wel flexibel.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
surfen, feeds, occasioneel gamen, spotify, netflix - kortom dagdagelijks gebruik maar wel future-proof voor 3 a 4 jaar.

Wat heb je zelf al gevonden?

- Xiaomi Mi 9T (pro)
- Xiaomi K30

Het blijkt dat bijna iedereen ermee akkoord is dat Xiaomi Mi 9T (pro) de beste prijs/kwaliteit smartphone is op dit moment.
Ik heb graag 128gb ter beschikking, waardoor dat Xiaomi Mi 9T Pro boven mijn budget valt. Xiaomi Mi 9T 128gb heb ik onlangs gezien voor zo'n 300€ waardoor dit perfect is. Sinds vorige week is de Xiaomi Mi k30 bekend, doet me weer een beetje twijfelen of deze prijs/kwaliteit niet beter is...
- TLDR -
Zou ik nu een Xiaomi Mi 9T 128gb kopen of wachten tot de volgende beschikbaar is (K30) en deze kopen?

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zou het toestel toch graag zo'n 3 a 4 jaar willen gebruiken. Hierdoor vallen de goedkope toestellen zeker en vast al uit. Ik heb initieel OnePlus One gehad (€300) voor 4jaar en was hier bijzonder tevreden van. Vervolgens heb ik een Moto G5s aangeschaft (€150) en deze was eigenlijk een te goedkope telefoon die niet kon tippen aan de OPO. Ik ben dus een beetje op zoek naar de beste prijs/kwaliteit gsm.

Beste antwoord (via Antares op 20-12-2019 13:23)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:40
Volgens mij is de K versie eentje die niet voor de markt hier geschikt en bedoeld is, dus zonder bepaalde banden voor 4G e.d.. Zou lekker voor de Mi 9T gaan, weet je zeker dat het werkt hier.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:40
Volgens mij is de K versie eentje die niet voor de markt hier geschikt en bedoeld is, dus zonder bepaalde banden voor 4G e.d.. Zou lekker voor de Mi 9T gaan, weet je zeker dat het werkt hier.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online

snmght

imho dan he

Antares schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:54:

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
surfen, feeds, occasioneel gamen, spotify, netflix - kortom dagdagelijks gebruik maar wel future-proof voor 3 a 4 jaar.

Ik heb graag 128gb ter beschikking
Met dergelijk gebruik heb ik geen idee waar je die 128 GB in vredesnaam om zou moeten willen? Foto's maken staat er niet eens tussen, laat staan video's of intensief / veel gamen. Waar denk je het voor nodig te hebben? En waarom on-board en niet opteren voor een goedkoper toestel met de mogelijkheid om - zo nodig - ooit uit te breiden met een SD-kaartje?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Alleen al vanwege het OLED scherm zou ik de 9T kiezen. En voor de rest het verschil met de verbindingen. Met de andere specs scheelt het weinig.

[ Voor 6% gewijzigd door ByteMe_ op 19-12-2019 15:54 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-11 11:30
Ik heb zelf een Oneplus One gehad, en hier sinds 2 maanden afscheid van genomen (na 5 jaar). Was echt een heerlijk toestel voor die prijs. Onlangs voor dezelfde keuze gestaan als jij. Heb toen zelf voor de Redmi Note 8 Pro gekozen.

Goede optie die te verkrijgen is vanaf €230-240 in Europa (6/128GB).

Redmi Note 8 pro vs Xiaomi 9T

Review Redmi Note 8 pro

• Antares
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-11 12:47
Thansk allemaal!
Ik ga voor de 9T gaan. (Heb 'm ondertussen zelfs al besteld). Het is inderdaad wel een goed punt dat de K30 nog enige tijd duurt vooraleer deze (betrouwbaar) overwaait naar Europa. OLED lijkt me zeker ook een fijn pluspuntje.

Foto's maak ik niet met een gsm, daar heb je een goed fototoestel voor nodig ;-) . Ik gebruik m'n gsm zeker ook als opslag van allerlei documenten, foto's, filmpjes, ... waardoor ik nu zeker aan de limiet zit van mijn 32gb (+64gb micro sd kaart) telefoon. 128GB is inderdaad te veel voor me. Ik speel liever op safe i.p.v. voor de 64GB variant te gaan. Beter te veel da te weinig hé. Mijn 1+1 had 64Gb en zat soms tegen de limiet aan. Uiteraard niets dat een cleanup kon verhelpen.
Pagina: 1