Toon posts:

Video progje voor simpel editten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een editprog nodig om een beetje simpel video te bewerken (achtergrondmuziek, fadein-out,scrollende tekst, ed.) Kan iemand misschien een sugestie doen, iets anders dan adobe premiere (dawordteenbeetjeduur ;)) ?

thx a lot
Bas :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

move naar [forum=10]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

hehe Duur ??? :)
Heb hem ook .... maar mag niet zeggen waarvandaan he ..... :D

VirtualDub is goed om een beetje simpel filmpies te editen ....
maar wat jij bedoelt daar moet je toch wel een wat beter proggie voor hebben lijkt mij :D

Maar misschien is dit wat??
http://www.tucows.com/mmedia/preview/195027.html

De prijs om het in de winkel te kopen is nog wel hoog .... maar het is een shareware versie he ...

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 23:57 schreef Daryath het volgende:
hehe Duur ??? :)
Heb hem ook .... maar mag niet zeggen waarvandaan he ..... :D

VirtualDub is goed om een beetje simpel filmpies te editen ....
maar wat jij bedoelt daar moet je toch wel een wat beter proggie voor hebben lijkt mij :D

Maar misschien is dit wat??
http://www.tucows.com/mmedia/preview/195027.html

De prijs om het in de winkel te kopen is nog wel hoog .... maar het is een shareware versie he ...
Kun je ook ondertitelingen eronder mee plaatsen of moet ik dan een andere programma gebruiken zou iemand me dat anders kan kunnen zeggen ff?? Alvast bedankt

Verwijderd

gewoon ff premiere 6.0 of 5.1 (is misschien iets makkelijker in gebruik) zoeken... alles opgelost... maar waarmee capture je :?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom gebruik je MGI videowave niet (4.0 is al uit geloof ik). Heb geen flauw idee wat de prijs betreft maar ligt denk ik rond de 100 piek. (heb er zelf op een of andere manier niets voor betaald ;) ;) .
Dit heeft zelfs mijn broertje geleerd dus zul jij het zeker kunnen.

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21

koboy

Heb een idee voor een icon

Ik neem aan dat je de capture mogelijkheid al hebt....

Ik hebruik Pinnacle Studio, werd meegeleverd met mijn DV kaart (van Pinnacle) en is prima voor het simpele werk.

Versie 7 is net uit, en nu ook los te koop voor 249 gulden (kijk op www.pinnaclesys.de/du). Wil je nog mooie 3d effecten dan kan je hollywoodFX erbij kopen.

Ik heb gisteren pas de update besteld, dus ik kan je helaas nog geen praktijkervaring met die nieuwe versie geven.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik kan je VirtualDub aanraden. Captured erg goed en je kunt ook compressen. Verder kun je er in knippen en plakken en that's it.

Voor het uitgebreidere werk kun je Adobe Premiere gebruiken, die kan alles wat je wilt. Extra geluiden, beelden transities, text door het beeld etc.

Hoe je eraan komt, das natuurlijk een ander verhaal waarover we op GoT niet gaan praten ;)

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:34
Heey Mede-Tweakers :)
Mijn HD is aan het kapot gaan.... en nu ben ik zo'n btje alle video's op cd aan het zetten
maar ik kwam net dus uit bij Getaway 3(>:)) en die is dus 750 MB(ongeveer) en aangezien ik geen 800mb cd's thuis heb liggen heb(had) ik dus ook een probleem...
maar ik gebruik nu TMPG Encoder ofzoiets en hier wordt hij iets van 450 mb van :)
Maar hier kun je dus ook mee Editten en plakken enzo
dus TMPG Encoder is wel een aanrader! geen rare poespas voor btje simpel editten enzo. en het is gratis dus :)
maarja of het nou gratis is ofnie... de ECHTE tweaker komt er toch wel aan ;)
op kazaa bijv. staan zat van die programma's + serial enzo dus makkelijk zat lijkt me:)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
kijk eens hoe oud dit topic is...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.