Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebben
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 14:12

Sebben

https://pixelpet.io

Topicstarter
Als je de update nog niet gedaan hebt, wacht er nog even mee. Ik loop tegen een hoop rare problemen aan.

- Bij het typen worden soms tekens overgeslagen. +/- 1 op de 50.
- Vector shapes die ik niet op vectorgrid wil uitlijnen, doen hele rare dingen met de fijne uitlijning op het pixelgrid. Vector rand op 50% van een pixel zou 50% opacity moeten geven, maar doet dat niet. Bij het verplaatsen van een deel van een gecombineerd pad, beweegt de pixel uitlijning van het statische deel.
- PS blijft soms zomaar hangen. Pas na Alt+Tab uit en weer terug in, kan ik verder.
- Gecombineerde selecties op basis van de laag thumbnail conflicteert met een nieuwe functionaliteit. ALT+click op thumbnail zoomt naar de inhoud van die laag. CTRL+ALT+click zou een uitsnede van die laag uit je huidige selectie moeten maken, dat doet hij nu wel, maar ook tegelijkertijd met zoomen.

Zijn misschien geen onoverkomelijkheden maar dit vis ik er na een paar minuten al uit terwijl ik normaal mijn werk wil doen. Ik vrees dat we nog wel meer gaan tegenkomen. Het is net alsof Adobe nieuwe functionaliteiten totaal niet test voordat ze iets live pushen. Ik heb toch het gevoel dat andere software producenten het wat minder slordig doen.

PixelPet: genereer GRATIS met direct toegang tot de meeste Civitai modellen. Snel aan de slag op Telegram of Discord