Ik zoek een?
Ik wil graag shooters en strategie games spelen en ben op zoek naar een toetsenbord en muis?
Wat is je budget?
Maximaal 150 euro totaal
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Razer vind ik een mooi merk, maar eigenlijk maakt het mij niet uit. Kleuren (RGB) hoeft niet perse, zolang ik het maar ook uit kan zetten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming PC.
Ik heb geen verstand van muizen en toetsenborden dus elk advies is welkom
Ik zat zelf naar de Razer Deathadder Elite te kijken omdat ik die er leuk uit vindt zien.
Wat is bijvoorbeeld een juiste DPI voor een muis?
Zijn mechanische toetsten belangrijk bij een toetsenbord? Het gekozen toetsenbord is half mechanisch en is dat erg?
Ik ben normaal een console gamer en dit blijf ik ook spelen, maar het is soms leuk om ook op de computer wat te doen.
Hoe staan jullie over tegen onderstaande pakket? Headset heb ik eigenlijk ook nodig.
Ik wil graag shooters en strategie games spelen en ben op zoek naar een toetsenbord en muis?
Wat is je budget?
Maximaal 150 euro totaal
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Razer vind ik een mooi merk, maar eigenlijk maakt het mij niet uit. Kleuren (RGB) hoeft niet perse, zolang ik het maar ook uit kan zetten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming PC.
Ik heb geen verstand van muizen en toetsenborden dus elk advies is welkom
Wat is bijvoorbeeld een juiste DPI voor een muis?
Zijn mechanische toetsten belangrijk bij een toetsenbord? Het gekozen toetsenbord is half mechanisch en is dat erg?
Ik ben normaal een console gamer en dit blijf ik ook spelen, maar het is soms leuk om ook op de computer wat te doen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Toetsenborden | Razer Ornata Chroma (Qwerty US) | € 79,- | € 79,- |
1 | Muizen | Razer Deathadder Elite - Zwart | € 42,99 | € 42,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 121,99 |
Hoe staan jullie over tegen onderstaande pakket? Headset heb ik eigenlijk ook nodig.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Toetsenborden | Razer Epic Bundle 2019 (Qwerty US) | € 119,- | € 119,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 119,- |
[ Voor 66% gewijzigd door ptribbyz op 16-12-2019 20:12 . Reden: producten toegevoegd ]