Ik ga een goedkope computer kopen (Athlon 1/1,2 Ghz) en wil ook niet al te veel aan een videokaart kwijt zijn. Maar toch wil ik er best veel mee kunnen:
- goede 2d (dus GF2 MX 200 valt af)
- TV op computer opnemen (met stereogeluid)
- spelletjes en filmpjes van computer op TV afspelen
- als het kan ook nog 3d ondersteuning waarmee recente 3d games te spelen zijn
TV kan via videorecorder met SCART en Video-in aansluiting dus het maat niet uit of het Video-in/out of TV-in/uit is.
En ik heb ook nog een oude 16 mb VooDoo2 add-on kaart liggen maar ik weet niet of dat nog meetelt met de huidige generatie 3d. En een Matrox Millenium 2 4 mb AGP.
Raedon kan alles maar is 600,- en dat kan ik me helaas niet veroorloven.
Ik heb een TNT2-kaart voor 225,- gezien en die heeft zowel tv-in als uit...
Misschien is een optie in dit geval een 2d/3d kaart (tegenwoordig heeft toch bijna alles Video-out) + een goedkoop TV-capture kaartje?
Overigens heb ik laatst voor iemand anders een Matrox G450 DH geinstalleerd en daar zit een leuk kabeltje bij: VGA -> s-video out + video-out. Zou die op een willekeurige VGA poort werken? Dat kabeltje mag ik wel hebben namelijk.
Sorry voor 't vele leeswerk
- goede 2d (dus GF2 MX 200 valt af)
- TV op computer opnemen (met stereogeluid)
- spelletjes en filmpjes van computer op TV afspelen
- als het kan ook nog 3d ondersteuning waarmee recente 3d games te spelen zijn
TV kan via videorecorder met SCART en Video-in aansluiting dus het maat niet uit of het Video-in/out of TV-in/uit is.
En ik heb ook nog een oude 16 mb VooDoo2 add-on kaart liggen maar ik weet niet of dat nog meetelt met de huidige generatie 3d. En een Matrox Millenium 2 4 mb AGP.
Raedon kan alles maar is 600,- en dat kan ik me helaas niet veroorloven.
Ik heb een TNT2-kaart voor 225,- gezien en die heeft zowel tv-in als uit...
Misschien is een optie in dit geval een 2d/3d kaart (tegenwoordig heeft toch bijna alles Video-out) + een goedkoop TV-capture kaartje?
Overigens heb ik laatst voor iemand anders een Matrox G450 DH geinstalleerd en daar zit een leuk kabeltje bij: VGA -> s-video out + video-out. Zou die op een willekeurige VGA poort werken? Dat kabeltje mag ik wel hebben namelijk.
Sorry voor 't vele leeswerk