Problemen met promotie evenement in Facebook

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent1997
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-05-2022
Beste community

Ik heb enkele problemen met mijn facebook-evenement. Hier de volgende vragen:

1. Ik heb een grote winactie met mijn privé-account geplaatst in het evenement, is er een manier om dit bericht te promoten via advertenties, zoja, hoe? Tot nu toe vind ik enkel een manier om het evenement zelf te promoten.

2. Wanneer ik de link van de winactie kopieer en deel, krijg ik de melding: "Dit evenement is niet beschikbaar." Op computer lukt het wel, op gsm niet. Probeert u het zelf maar: *snip* (nee, dit is geen reclame maken :) ) Ja, dat is het wel. Zo bedoel je het wellicht niet, maar dat is 't wel

3. Sommige mensen (ook vrienden van mij) kunnen via hun computer (en zelden ook via gsm) geen vrienden taggen in berichten in het evenement, dit is wel een vereiste voor de winactie. Heeft dit te maken met privacy-instellingen?

ALLE HULP IS WELKOM :)

Met vriendelijke groeten

Vincent Goevaerts
...

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 16-12-2019 19:27 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wanneer je hier een nieuw topic opent staat er:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
En dat mis ik hier wel. Ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken een nieuwe poging te doen en daarbij onze Quickstart te hanteren. Het vriendelijke verzoek daarbij links achterwege te laten.

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 16-12-2019 19:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.