Toon posts:

Nieuwe case voor prebuilt gaming PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een grotere case voor mijn prebuilt gaming PC. Ik heb 2 jaar geleden een Medion Akoya PC gekocht (precieze model weet ik niet) en heb sinds kort een GTX 1080 erin gezet. Nu gaat de case alleen niet meer dicht en moet ik dus op zoek naar een nieuwe case.

Helaas weet ik niet precies waar ik naar moet kijken, vooral niet omdat de PC prebuilt componenten bevat.
Ik hoop daarom dat iemand mij advies kan geven welke case ik moet nemen. Het zou fijn zijn als die case voor latere upgrades van componenten ook nog gebruikt zou kunnen worden.

De case die ik nu heb ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/5/0/3/0/9200000072760305.jpg

Alle reacties

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-01 22:35
In de basis is het belangrijkste dat je uitzoekt of het moederbord een gangbaar formaat is (ATX/mATX/etc). Dan kan je daar een kast op kiezen. Verder wijken volgens mij de voedingen soms af, dus ook kijken of dat past. De aansturing van de knoppen (aan/uit en reset etc) kan ook anders zijn.

Ik zou 'm uit elkaar halen en goed beginnen met vergelijken tegenover gangbare modellen.