Toon posts:

Is deze temperatuur goed of niet

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een msi 6330 lite v3.0b en daar een 1.33 athlon op met een ieberg ball bearing cooler. Nou wordt mijn processor idle 54 en stressed 63 is dit niet wat aan de hete kant. Iemand enig idee hoe ik hier wat aan kan doen.

Alvast bedankt :(

Verwijderd

is op zich nog redelijk...
beetje meer airflow in je kast d.m.v. wat extra fans kan geen kwaad, maar is nog niet echt noodzakelijk

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aopen hq08 en daar heb ik voor waar normaal de floppy drivesin gaan die bracket die onder de harddisk zit daar heb ik een cooler geplaatst en gewoon voor onderin waar er plek voor is genaakt een cooler geplaatst deze dienen beide om lucht in tezuigen. En dan heb ik achter boven twee coolers geplaatst die de warme lucht weer uitblazen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Op de AMD site kun je precies vinden hoe heet je CPU mag worden: 90C, en de buitentemperatuur die de sensor meet iets lager. Hoe kun je je CPU-temp lager krijgen? Beter koelen.. Extra fans in je systeem, etc. En gebruik even de Search, want er zijn heel veel topics over koeling te vinden.

[search=temperatuur koelen]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.