oude games voor 8bit sega

Pagina: 1
Acties:

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 16:24

markvt

Peppi Cola

Topicstarter
Als iemand een winkel weet waar ik die kan kopen / spellen te koop heeft voor een Sega Master System 2 , neem dan ff contact met me op via die forum :)

btw ik zoek ook nog een controller (of een schakelschema dat ik er zelf een fix)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• markvt

markvt

Peppi Cola

Topicstarter
blijkbaar niemand die sega weet te respecteren ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:01

Tarin

Just plain weird.

Je kan ook Megadrive controllers op het ding aansluiten.. hebben wij ook (die originelen leven niet meer)

Onze Mastersystem II ligt op het moment op de vliering, maar ik ga hem mooi niet verkopen.. ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die zoiets verkochten en er later vreselijke spijt van kregen.. Maar wie weet kan je iets vinden op een of andere veilingsite, rommelmarkt of whatever :)

Succes :)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:40

Alpine

Twisted animator

In Den Haag is er nog een Gameshop die oude spellen verkoopt. Ik weet niet de straatnaam maar wel het telefoon nummer: 070-3623196. Ze sturen ook spellen op via de post.

• markvt

markvt

Peppi Cola

Topicstarter
Je kan ook Megadrive controllers op het ding aansluiten.. hebben wij ook (die originelen leven niet meer)
Waar kun je die kopen ?
Onze Mastersystem II ligt op het moment op de vliering, maar ik ga hem mooi niet verkopen.. ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die zoiets verkochten en er later vreselijke spijt van kregen.. Maar wie weet kan je iets vinden op een of andere veilingsite, rommelmarkt of whatever
I know heb mijn nes toen verkocht altijd spijt van gehad..

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:40

Alpine

Twisted animator

Controllers zullen ze ws ook wel hebben bij die Gameshop. Je moet ze morgen gewoon even bellen of ze dat daar hebben.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rommelmarkt!

• markvt

markvt

Peppi Cola

Topicstarter
ik zal ze wel eens bellen

• markvt

markvt

Peppi Cola

Topicstarter
zijn er ook online oude gamewinkels?

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Pagina: 1