Ik zoek een?
Ik wil graag een nieuwe GPU in mijn desktop plaatsen, zodat ik een game kan spelen met een normaal grafisch niveau. Ik heb een Dell Precision T1700-5465 SFF met een Nvidia Quadro NVS 510 GPU erin.
De games verder zijn niet zo intensief, maar de huidige kaart trekt dit niet. Games die geïnstalleerd zijn: Planet Zoo, Sims, RCT, Football Manager.
Wat is je budget?
100 - 150
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren. Mag zowel nieuw als gebruikt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem
Alternatief: andere behuizing
Aangezien het een SFF is, vraag ik me af of er een acceptabele GPU past in de kast.
Dus ik was vast aan het kijken naar een andere kast, plus voeding.
Mocht een GPU dus niet passen in de SFF, dan is het ombouwen naar een grotere kast ook een optie.
Ik heb dan echter niet zoveel verstand van moederborden / behuizingen / voedingen, dus ik heb daar wel een wishlist voor gemaakt. Zou ik het daarmee kunnen fixen?
In die wishlist staan 2 GPU's, de ene kwam ik tegen bij Omni in Vraag&Aanbod en de andere zag ik in een van de BBG's staan.
Ik wil graag een nieuwe GPU in mijn desktop plaatsen, zodat ik een game kan spelen met een normaal grafisch niveau. Ik heb een Dell Precision T1700-5465 SFF met een Nvidia Quadro NVS 510 GPU erin.
De games verder zijn niet zo intensief, maar de huidige kaart trekt dit niet. Games die geïnstalleerd zijn: Planet Zoo, Sims, RCT, Football Manager.
Wat is je budget?
100 - 150
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren. Mag zowel nieuw als gebruikt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Videokaarten | Dell Nvidia Quadro NVS 510 2GB | € 474,02 | € 474,02 |
1 | PC's | Dell Precision T1700-5465 SFF | € 0,- | € 0,- |
Alternatief: andere behuizing
Aangezien het een SFF is, vraag ik me af of er een acceptabele GPU past in de kast.
Dus ik was vast aan het kijken naar een andere kast, plus voeding.
Mocht een GPU dus niet passen in de SFF, dan is het ombouwen naar een grotere kast ook een optie.
Ik heb dan echter niet zoveel verstand van moederborden / behuizingen / voedingen, dus ik heb daar wel een wishlist voor gemaakt. Zou ik het daarmee kunnen fixen?
In die wishlist staan 2 GPU's, de ene kwam ik tegen bij Omni in Vraag&Aanbod en de andere zag ik in een van de BBG's staan.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Videokaarten | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC | € 150,90 | € 150,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 51,90 | € 51,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 252,79 |