Mijn vraag
...
Sinds enkele weken krijg ik extreem vele spam in de mailbox.
Van gratis verkade koekjes tot hete singels in mijn buurt maar ook bedreigingen dat mijn webcam gehackt is en je weet de rest vast wel in te vullen tot dat ik de miljoenen loterij heb gewonnen.
Mijn hotmail filtert wel alles netjes naar mijn Spam mailbox maar hierin komen ook heel soms normale wel juiste mails terecht doordat er een password reset in zit of iets dergelijks.
Verder is dit best storen dat ik na een weekend (zaterdag ochtend 9 uur de mailbox nog geleegd tot maandag ochtend 9 uur) zeker wel 50+ spam mails heb, omdat er ook iets per ongeluk in kan komen lees ik er altijd wel over heen.
Waar zou ik mail mailbox kunnen wissen van het internet mocht deze ergens bekend staan.
Hebben jullie dit ook of hoe lossen jullie dit op?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hotmail
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Alle mail blokkeren en alles steeds aangeven als spam
Maar ik denk dat mijn mail gelekt is.
...
Sinds enkele weken krijg ik extreem vele spam in de mailbox.
Van gratis verkade koekjes tot hete singels in mijn buurt maar ook bedreigingen dat mijn webcam gehackt is en je weet de rest vast wel in te vullen tot dat ik de miljoenen loterij heb gewonnen.
Mijn hotmail filtert wel alles netjes naar mijn Spam mailbox maar hierin komen ook heel soms normale wel juiste mails terecht doordat er een password reset in zit of iets dergelijks.
Verder is dit best storen dat ik na een weekend (zaterdag ochtend 9 uur de mailbox nog geleegd tot maandag ochtend 9 uur) zeker wel 50+ spam mails heb, omdat er ook iets per ongeluk in kan komen lees ik er altijd wel over heen.
Waar zou ik mail mailbox kunnen wissen van het internet mocht deze ergens bekend staan.
Hebben jullie dit ook of hoe lossen jullie dit op?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hotmail
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Alle mail blokkeren en alles steeds aangeven als spam
Maar ik denk dat mijn mail gelekt is.
[ Voor 7% gewijzigd door maubaan op 16-12-2019 13:54 ]
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500