Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videobuff
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
Mijn vraag
De getoonde prijs op tweakersnet is fout. Op de site van media markt staat al een excuus.
Hoe korrigeren jullie dit.

m.vr.gr.

Erik Schott

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Pricewatch subforum

[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 16-12-2019 12:26 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:43

FeaR

In GoT we trust

Dat inderdaad, topic gaat die kant op: CEA > PW.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-06 23:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
videobuff schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:47:
Mijn vraag
De getoonde prijs op tweakersnet is fout. Op de site van media markt staat al een excuus.
Hoe korrigeren jullie dit.

m.vr.gr.

Erik Schott
Als je lang genoeg wacht (en hier was een uur blijkbaar al lang genoeg want ik zie geen gekke prijs) wordt het automatisch gecorrigeerd door middel van een nieuwe prijsimport.

Daarnaast kun je ook zelf een foute prijs melden door met je muis (op een touch device werkt het niet) op de totaalprijs bij een winkel te gaan staan en vervolgens in het popupschermpje op de link 'Onjuiste prijs melden' te klikken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:13

Mooijekind

Manager Product Content
Wat @Dirk hierboven dus zegt.

Ter aanvulling:
We importeren elke 15 minuten de feeds van de aangesloten shops. Mocht er dus een fout in zitten of het product uitverkocht zijn dan wordt het op redelijk snelle manier aangepast.
Maar dan moet de shop natuurlijk ook zijn feed meerdere keren per dag updaten want anders worden gewoon de oude gegevens weer ingelezen en staat het product nog steeds te koop (voor een verkeerde prijs)