Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit word een basis gamesysteem, doelstelling is zoveel mogelijk waar voor mijn geld. Ik speel over het algemeen veel simpele games maar wil dat het een beetje toekomstbestendig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Streven is om en nabij de 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Ga je overklokken?
Eerst niet
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel vooral nog over de videokaart, is deze misschien overkill voor de processor?
Over opslag lees ik vaak dat je een aparte SSD nodig bent voor de OS en een aparte voor opslag van games en data. Is dat ook echt nodig of kan ik alles net zo goed op 1 grote SSD zetten?
Ik heb nu gekozen voor een goedkope voedig, is het nodig om daar wat tientjes extra voor uit te trekken of merk je daar niets van?
Mijn huidige lijst:
Dit word een basis gamesysteem, doelstelling is zoveel mogelijk waar voor mijn geld. Ik speel over het algemeen veel simpele games maar wil dat het een beetje toekomstbestendig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Streven is om en nabij de 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Ga je overklokken?
Eerst niet
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel vooral nog over de videokaart, is deze misschien overkill voor de processor?
Over opslag lees ik vaak dat je een aparte SSD nodig bent voor de OS en een aparte voor opslag van games en data. Is dat ook echt nodig of kan ik alles net zo goed op 1 grote SSD zetten?
Ik heb nu gekozen voor een goedkope voedig, is het nodig om daar wat tientjes extra voor uit te trekken of merk je daar niets van?
Mijn huidige lijst:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 124,05 | € 124,05 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,99 | € 74,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC | € 254,- | € 254,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE 450 White 230V - V2 | € 38,50 | € 38,50 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 109,- | € 109,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 719,03 | ||