90m cds met Plextor 8432A ??

Pagina: 1
Acties:

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Ik probeer een cd te branden (704mb) met mn plextor. Deze wil gewoon niet branden. Ik heb de search gebruikt, en alle suggesties gebruikt om het voor mekaar te krijgen. Ik heb overburn op 90 mins gezet en DiscAtOnce aangezet. Helpt allemaal geen zak. Ik gebruik Platinum cds van 800mb.

Wat vreemd is, is dat ik er al wel eerder een 80mins cd heb gebrand, en die ging prima. Dat was alleen een .bin file van 740 mb. Die heb ik gewoon in Nero geladen en dat werkte allemaal prima

Ik heb de nwste firmware en versie 5.0.4.4 van Nero.

Iemand een suggestie?

Bvd

ride

| system specs |

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-05 00:52

Sick Nick

Drop the top!

gewoon een 80 min cd pakken, daar kan ook wel 704 mb op.
Misschien werkt dat ding van jou wel helemaal niet met 90 min cd's.

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 23:07 schreef Sick_Nick het volgende:
gewoon een 80 min cd pakken, daar kan ook wel 704 mb op.
Misschien werkt dat ding van jou wel helemaal niet met 90 min cd's.
Geprobeerd! Ik heb een philips silver premium gepakt van 80 mins (700mb) en die werkt dus niet.

| system specs |

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb dezelfde burner en bij mij heeft t ooit gewerkt met 90 minuten cd's maar nu niet meer, ze worden gewoon voor 80 min. cd's aangezien! :(

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-05 10:07

Arno

PF5A

--> [forum=21] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Binfiles zijn altijd groter dan ze uiteindelijk op cd komen, dus daar moet je niet naar kijken.

Ik heb zelf exact dezelfde Plextor en krijg het voor elkaar om 715 Mb op een 80 min Platinum te krijgen, ik denk dat er iets in je Nero niet goedstaat tussen de overburnopties.

90 min cd's werken, maar ik vind het enorm vervelende dingen, in een beetje normale cd-rom speler draaien ze vet langzaam en in mijn Pioneer 106s willen ze gewoon niet werken.

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-04 20:27
Ik heb er totaal geen problemen mee, maar ik gebruik dan wel nero 5.5. De bovengenoemde problemen met lezen heb ik enigszins terug kunnen brengen door op lagere snelheid te branden.

Verwijderd

Probeer in Nero eens Overburn an te zetten
Pagina: 1